Grijze Mg-F A58 richting Goes
Geplaatst: za jan 03, 2009 2:02 am
om ongeveer 7:30 kwam hij mij voor de sloedam voorbij (ik was de BRM nog aan het warmdraaien)
later even bijgehouden
iemand van hier mischien?
later even bijgehouden
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/