Brm Boxtel
Geplaatst: do jan 01, 2009 8:38 pm
Weer dezelfde Brm volgens mij reed gisteravond/ vnmorgen 6 uur :P door boxtel, een met grijze mond. staat ook op marktplaats of stond en komt volgens mij uit sint michielsgestel.
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/