Pagina 1 van 1

Grijze ZR achterstevoren tegen de vangrail

Geplaatst: ma dec 29, 2008 7:17 pm
door Rvelleko
Toen ik rond 5 uur op de a13 in de file stond, bleek er een ZR achterstevoren tegen de vangrail te staan. een stukje verderop stond nog een auto.
Niemand van hier hoop ik...

Geplaatst: di dec 30, 2008 1:09 am
door Sander Vermeij
:shock: was ie verlaagd naar je weet? x-power raamband?? heb de mijne nl. verkocht aan een hageneez, daar in de buurt duz...

Geplaatst: di dec 30, 2008 1:12 am
door Rvelleko
Dat kon ik zo snel niet zien ;)