Grijze ZR achterstevoren tegen de vangrail
Geplaatst: ma dec 29, 2008 7:17 pm
Toen ik rond 5 uur op de a13 in de file stond, bleek er een ZR achterstevoren tegen de vangrail te staan. een stukje verderop stond nog een auto.
Niemand van hier hoop ik...
Niemand van hier hoop ik...