Pagina 1 van 1

In Zwitserland..

Geplaatst: za dec 27, 2008 3:37 pm
door Boarderken
Toch 1 Zwitserse R25 gespot op ski-vakantie :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

En nog een Nederlandse 600 :P
Afbeelding

Verder nog een R75 break op de Franse A4 in't naar huis rijden en een R45 op de Belgische E40 :)

Ook nog: Golf 4 & 5 in R32-versie, blijven dikke bakken vind ik ondanks ze VAG zijn :oops:
En Porsche Carrera's met skibak => Zéér lachwekkend :lol: