In Zwitserland..
Geplaatst: za dec 27, 2008 3:37 pm
Toch 1 Zwitserse R25 gespot op ski-vakantie


En nog een Nederlandse 600 :P

Verder nog een R75 break op de Franse A4 in't naar huis rijden en een R45 op de Belgische E40
Ook nog: Golf 4 & 5 in R32-versie, blijven dikke bakken vind ik ondanks ze VAG zijn
En Porsche Carrera's met skibak => Zéér lachwekkend


En nog een Nederlandse 600 :P

Verder nog een R75 break op de Franse A4 in't naar huis rijden en een R45 op de Belgische E40
Ook nog: Golf 4 & 5 in R32-versie, blijven dikke bakken vind ik ondanks ze VAG zijn
En Porsche Carrera's met skibak => Zéér lachwekkend