Pagina 1 van 1
Zelf handelaren weten het niet! een mg zs met v-tec
Geplaatst: di dec 23, 2008 6:49 pm
door djhavac
Geplaatst: di dec 23, 2008 8:47 pm
door Dr Doggystyle
wel een hele mooie auto !
vooral die voorkant en ook het interieur !

Geplaatst: di dec 23, 2008 8:49 pm
door type3
Wel topservice van de man, ben er een keertje onderdelen gaan halen van een schade zr, maar toen ik eraan kwam was hij juist opgebeld om iemand te takelen. Hij heeft mij toen gezegt waar de onderdelen lagen en gevraagd om het geld in de brievenbus te stoppen... zo een vertrouwen kom je niet meer veel tegen.
Geplaatst: wo dec 24, 2008 8:26 pm
door MARTIN
lijkt de oude mg van wangson wel
Geplaatst: ma jan 05, 2009 1:39 am
door MGPete
ongelooflijk
Ik denk laat ik eens vriendelijk zijn en de goede man een mail sturen dat het een 1800 K serie van Rover is, beweerd hij steevast dat ik het ben die zich vergist en dat er toch echt (effectief) een Honda blok in ligt
Bovendien zit er al helemaal geen v-tech (=vvc) systeem op de 1.8 van de ZS..... (behalve die van mij dan

)