Pagina 1 van 1
MG Gespot op geenstijl ???
Geplaatst: do dec 18, 2008 7:28 am
door mitch
Geplaatst: do dec 18, 2008 6:11 pm
door Joep
Goed opgelet

iemand van hier toevallig?
Geplaatst: do dec 18, 2008 9:15 pm
door JD
leuke tekst staat dr trouwens onder de foto :P
Aldus sprak Femke Halsema, fractievoorzitter van de gesubsidieerde terroristenclub GroenLinks
Geplaatst: do dec 18, 2008 9:25 pm
door Sander Vermeij

DIE is wakker! Ik las het vannacht ook (nachtdienst) maar de MG was me niet opgevallen haha!
