Pagina 1 van 1

MG Gespot op geenstijl ???

Geplaatst: do dec 18, 2008 7:28 am
door mitch

Geplaatst: do dec 18, 2008 6:11 pm
door Joep
Goed opgelet :lol: iemand van hier toevallig?

Geplaatst: do dec 18, 2008 9:15 pm
door JD
leuke tekst staat dr trouwens onder de foto :P

Aldus sprak Femke Halsema, fractievoorzitter van de gesubsidieerde terroristenclub GroenLinks

Geplaatst: do dec 18, 2008 9:25 pm
door Sander Vermeij
:shock: DIE is wakker! Ik las het vannacht ook (nachtdienst) maar de MG was me niet opgevallen haha! :lol: