Pagina 1 van 1

Geplaatst: wo dec 10, 2008 9:16 pm
door Mista T
Inderdaad dat de GSi daar staat....

nieuwe koppeling was nodig na 230000 KM :p

plus na vervangen distributie riem liep ie niet lekker en daar zijn ze naar aan het zoeken...

De MG was zeker netjes met die VVC conversie... ben benieuwd naar het rijgedrag ervan..

Geplaatst: wo dec 10, 2008 11:01 pm
door Bart-K
die ZS-VVC-conversie is zeker netjes, erg snel ook ;) :lol:

Geplaatst: do dec 11, 2008 12:29 pm
door MGPete
eliving schreef:Ene Peter,aardige kerel (van hier?) ging er een proefrit mee maken.
Yep, dat was ik :mrgreen:

Je reed inderdaad net weg toen ik weer terug kwam van de testrit.
Foto's van onder de kap staan in het foto album :mrgreen:

Geplaatst: do dec 11, 2008 7:40 pm
door Mista T
Jeetje Pete,

ook weer de weg kunne vinden naar het forum ;)
das lang geleden..

Zag er echt goed uit die Conversie..