Pagina 1 van 1

Rover 45 lesauto

Geplaatst: wo nov 19, 2008 9:52 pm
door Rvelleko
Zag vanmiddag een R45 lesauto rijden op de Patentlaan in Rijswijk.
Als ik dat had geweten... had ik niet in een Mazda 6 gelesd :|

Geplaatst: do nov 20, 2008 2:37 am
door 118GTR
Ik heb afgereden in een 416si :P

Geplaatst: do nov 20, 2008 12:40 pm
door Dr Doggystyle
ik ben nog steeds aan het lessen in een 416si :mrgreen:

Geplaatst: do nov 20, 2008 4:01 pm
door Bart-K
rijbewijs :?: :beuh:

waar heb je dat voor nodig dan :lol: :mrgreen:

Geplaatst: do nov 20, 2008 4:03 pm
door Mark16v
ik kan zo ook wel bewijzen dat ik rij :P

Geplaatst: do nov 20, 2008 6:31 pm
door metro '82
Als je geen rijbewijs hebt kunnen ze het ook niet afpakken :D

Groetjes, Bert.

Geplaatst: vr nov 21, 2008 3:07 pm
door Bart-K
nee, dan nemen ze je auto mee :?

en rijden zonder auto is moeilijker als rijden zonder rijbewijs :mrgreen:

Geplaatst: vr nov 21, 2008 6:25 pm
door Johnny_D
Bart-K schreef:nee, dan nemen ze je auto mee :?

en rijden zonder auto is moeilijker als rijden zonder rijbewijs :mrgreen:
daarom heb ik er dus 2 8)

Geplaatst: vr nov 21, 2008 6:39 pm
door Rova
2 rijbewijzen of 2 auto's haha ;);)??

Geplaatst: di nov 25, 2008 7:24 pm
door gekske
En Bart weet hoe t is hè ;-)

Geplaatst: di nov 25, 2008 7:26 pm
door Johnny_D
Rova schreef:2 rijbewijzen of 2 auto's haha ;);)??
auo's, als ik een rijbewijs nodig heb, print ik er gewoon even 1tje bij :mrgreen: 8)

Geplaatst: di nov 25, 2008 8:03 pm
door MoRaX
Mijn les-wagen was een baby-benz

Geplaatst: do nov 27, 2008 8:15 pm
door Bart-K
wat erg :( , gelukkig is het nog goed gekomen :lol: :mrgreen: