Rvelleko copycat in Rotterdam
Geplaatst: vr jun 06, 2008 10:28 pm
Zag ik daar nou Rvelleko's wagen staan met nog meer stickers dan voorheen??
Op de bree zag ik hem staan, mooi geparkeerd langs de weg rond een uur of 20.30 vandaag :P
[edit] En we hebben dus een Rvelleko copycat rijden. Zelfde auto (duhhh), zelfde kleur, gedeeltelijk zelfde stickers met als aanvulling nog een behoorlijke grote op de deur.... [/edit]
Op de bree zag ik hem staan, mooi geparkeerd langs de weg rond een uur of 20.30 vandaag :P
[edit] En we hebben dus een Rvelleko copycat rijden. Zelfde auto (duhhh), zelfde kleur, gedeeltelijk zelfde stickers met als aanvulling nog een behoorlijke grote op de deur.... [/edit]