Pagina 1 van 1

Rvelleko copycat in Rotterdam

Geplaatst: vr jun 06, 2008 10:28 pm
door Jai
Zag ik daar nou Rvelleko's wagen staan met nog meer stickers dan voorheen?? :mrgreen:

Op de bree zag ik hem staan, mooi geparkeerd langs de weg rond een uur of 20.30 vandaag :P

[edit] En we hebben dus een Rvelleko copycat rijden. Zelfde auto (duhhh), zelfde kleur, gedeeltelijk zelfde stickers met als aanvulling nog een behoorlijke grote op de deur.... [/edit]

Geplaatst: za jun 07, 2008 12:06 am
door Rvelleko
Euhh... neuh... dat was ik niet.
Ben na 18:00 niet meer weggeweest :mrgreen:

Geplaatst: za jun 07, 2008 12:16 am
door Striker
Dan is er misschien iemand met jouw auto aan het joyriden :mrgreen:.

Geplaatst: za jun 07, 2008 8:28 am
door Jai
Startpost en titel aangepast..... :mrgreen:

De volgende keer flyer ik hem ;)

Geplaatst: za jun 07, 2008 12:53 pm
door Rvelleko
hehe :mrgreen: