Pagina 1 van 1

Zwarte ZS mk2 @ Lochristi (België)

Geplaatst: zo mei 25, 2008 10:27 pm
door Boarderken
Stond men Fordje vol te tanken aan Avia bij ons in Lochristi...
Zie ik van ver al een neus opdoemeen die me gelijk bekend voorkwam :P

Zwarte ZS mk2 met xenon-lichten en taartschep (zoals op de ZS van challenge destijds) :mrgreen:
Chauffeur was het verder ook aardig aan het uitleggen (veel handgebaren) tegen de vrouwelijke en blonde passagier 8)

Reed dus op de N70 in Lochristi richting Lokeren :)

Was errug :bangin: