Zwarte ZS mk2 @ Lochristi (België)
Geplaatst: zo mei 25, 2008 10:27 pm
Stond men Fordje vol te tanken aan Avia bij ons in Lochristi...
Zie ik van ver al een neus opdoemeen die me gelijk bekend voorkwam :P
Zwarte ZS mk2 met xenon-lichten en taartschep (zoals op de ZS van challenge destijds)
Chauffeur was het verder ook aardig aan het uitleggen (veel handgebaren) tegen de vrouwelijke en blonde passagier
Reed dus op de N70 in Lochristi richting Lokeren
Was errug
Zie ik van ver al een neus opdoemeen die me gelijk bekend voorkwam :P
Zwarte ZS mk2 met xenon-lichten en taartschep (zoals op de ZS van challenge destijds)
Chauffeur was het verder ook aardig aan het uitleggen (veel handgebaren) tegen de vrouwelijke en blonde passagier
Reed dus op de N70 in Lochristi richting Lokeren
Was errug