Pagina 1 van 1

Groene ZS met ZR spoiler....

Geplaatst: do mei 08, 2008 10:34 pm
door Järv
Reed ik vanmiddag over de botlekweg naar huis ... zag ik bij Linde gas (geloof ik) een Groene ZS met ZR spoiler op de parking staan.
Nou komt die me ergens vaag bekend voor .... en zéker omdat je niet zo vaak een ZR spoiler op een ZS ziet :mrgreen:

Geplaatst: vr mei 09, 2008 6:26 pm
door Jai
Volgens mij rijden er daarvan net zoveel als 214 cabrio's met een 1.6 blokkie erin en een taartschep achterop die zo absurd is, dat 't achterraam nutteloos is geworden :lol:

Geplaatst: vr mei 09, 2008 9:46 pm
door Järv
raam? .... is toch dik doorzichtig plasticfolie? :mrgreen:

Geplaatst: za mei 10, 2008 9:58 am
door Mean Green
yep dat was ik ben daar deze week begonnen als chauffeur dus je zal m daar wel vaker gaan zien ;)

Geplaatst: zo mei 11, 2008 9:22 am
door MARTIN
Mean Green schreef:yep dat was ik ben daar deze week begonnen als chauffeur dus je zal m daar wel vaker gaan zien ;)
:mrgreen: gefiliciteerd dan maar met je nieuwe job,
ging het bij vepex niet meer?

Geplaatst: zo mei 11, 2008 9:39 am
door Jai
Rover schreef:raam? .... is toch dik doorzichtig plasticfolie? :mrgreen:
Joh.. plastic raam dan voor jou :mrgreen:

Geplaatst: zo mei 11, 2008 10:31 pm
door Järv
@ Jai, :mrgreen:

@ Remco, gefeliciteerd met je nieuwe job :H:

Geplaatst: za mei 17, 2008 9:17 am
door Mean Green
thnx voor de felicitaties :)
heb nu me tweede week achter de rug en gaat best lkkr
nog een paar weekkies opleiding en dan kan ik zelf aan de slag :twisted: