Pagina 1 van 1

Zwarte mg zr in Lochristi

Geplaatst: ma apr 21, 2008 9:30 pm
door djhavac
Deze namiddag gezien op de antwerpsesteenweg te lochristi. Met zwarte led-achterlichten. Ik in nieuwe Volvo FH16 :mrgreen:

Geplaatst: wo apr 23, 2008 8:33 pm
door Boarderken
Heb ik nog niet eerder gezien :(
Heb wel wet van een Trophy blue ZR mk1 in Hijfte :D
Zal ik nog eens moeten langsrijden voor foto :mrgreen: :oops:

Geplaatst: do apr 24, 2008 1:51 pm
door djhavac
Die weet ik ook staan. Staat daar al lang. Ben die al verschillende keren tegen gekomen. Maar elke keer gehaast en geen tijd om foto te nemen:)