Pagina 1 van 1

TF met 2 dames, Groene Hilledijk te Rotterdam

Geplaatst: vr apr 18, 2008 7:02 pm
door Jai
Jaja... twas dat ik met mn zusje was..... :mrgreen: Vanmiddag, geen idee hoe laat (zal tussen 14 en 1530 geweest zijn schat ik zo....)

Een mooie zwarte TF met die 16"-ers eronder. Hele mooie auto, en voorzover ik kon zien de dames ook. (Ik had dan wel geen bril op en de zon scheen in mn ogen, maar ik heb wat glimpjes opgevangen :mrgreen: )

Geplaatst: vr apr 18, 2008 8:31 pm
door LeSheep
hebben de dames in ieder geval een goede smaak en verstand van mooie auto's :lol:

Geplaatst: za apr 19, 2008 1:09 am
door arthur623
dat was ik met mijn vriend hoor. af en toe huren we een tfje en gooien we onze haren los.

Geplaatst: za apr 19, 2008 10:47 pm
door Gerald-17
gebruik je ook de shampoo van je vriendin :?: :mrgreen:

Geplaatst: zo apr 20, 2008 12:04 am
door Striker
:mrgreen: