BRM op nederlands kenteken in Lommel
Geplaatst: zo mar 23, 2008 4:44 pm
Gisteren avond, in de buurt van de postiljon, geloof een groene BRM met zilveren mond. helaas geen foto's 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/