Pagina 1 van 1
Artemis der oude velgen ??
Geplaatst: zo mar 02, 2008 9:32 pm
door BarryBrm
Geplaatst: zo mar 02, 2008 9:48 pm
door Gerald-17
die man had ze al voor artemis

Geplaatst: zo mar 02, 2008 10:38 pm
door Jai
Maar bij artemis stonden ze wel veel mooier

Geplaatst: ma mar 03, 2008 10:32 am
door artemis
Ja dat zijn idd dezelfde, maar hij had ze er idd al eerder onder zitten
Ik vind ze persoonlijk niet mooi onder een blauwe auto, maar goed smaken verschillen.
Mijn velgen liggen in de schuur, nog geen idee wat ik er mee ga doen

Geplaatst: ma mar 03, 2008 12:58 pm
door zijnstra
ze staan idd niet super onder die blauwe kleur, maar ze blijven wel erg mooi
an dan dat blokje wat in die wagen ligt...

Geplaatst: ma mar 03, 2008 1:31 pm
door Bart-K
idd, lag daar geen KV6 in toevallig??
Geplaatst: ma mar 03, 2008 2:16 pm
door Smurfing
Geplaatst: ma mar 03, 2008 2:31 pm
door Bart-K

die dus...