Pagina 1 van 1

Artemis der oude velgen ??

Geplaatst: zo mar 02, 2008 9:32 pm
door BarryBrm

Geplaatst: zo mar 02, 2008 9:48 pm
door Gerald-17
die man had ze al voor artemis ;)

Geplaatst: zo mar 02, 2008 10:38 pm
door Jai
Maar bij artemis stonden ze wel veel mooier :roll:

Geplaatst: ma mar 03, 2008 10:32 am
door artemis
Ja dat zijn idd dezelfde, maar hij had ze er idd al eerder onder zitten ;)

Ik vind ze persoonlijk niet mooi onder een blauwe auto, maar goed smaken verschillen.

Mijn velgen liggen in de schuur, nog geen idee wat ik er mee ga doen :D

Geplaatst: ma mar 03, 2008 12:58 pm
door zijnstra
ze staan idd niet super onder die blauwe kleur, maar ze blijven wel erg mooi :lol:

an dan dat blokje wat in die wagen ligt... :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: ma mar 03, 2008 1:31 pm
door Bart-K
idd, lag daar geen KV6 in toevallig??

Geplaatst: ma mar 03, 2008 2:16 pm
door Smurfing

Geplaatst: ma mar 03, 2008 2:31 pm
door Bart-K
:oops: die dus...