startprobleempje
Geplaatst: ma feb 25, 2008 6:16 pm
hey sinds een maand begint mn auto steeds moeilijker te starten, af en toe gewoon normaal en soms valt ie weer uit.
vandaag ook, sochtends start ik m, en valt ie weer uit. daarna weer starten en gas geven en dan start ie wel.
en vanmiddag toen ik uit mn werk kwam weer, ik start m, valt ie weer bijna stil en als je dan gas erbij geef doet ie t gewoon.
ik ga binnekort een grote beurt laten doen, dus wat kan ik dan het beste gelijk laten doen?
vandaag ook, sochtends start ik m, en valt ie weer uit. daarna weer starten en gas geven en dan start ie wel.
en vanmiddag toen ik uit mn werk kwam weer, ik start m, valt ie weer bijna stil en als je dan gas erbij geef doet ie t gewoon.
ik ga binnekort een grote beurt laten doen, dus wat kan ik dan het beste gelijk laten doen?