Pagina 1 van 1

startprobleempje

Geplaatst: ma feb 25, 2008 6:16 pm
door aldo
hey sinds een maand begint mn auto steeds moeilijker te starten, af en toe gewoon normaal en soms valt ie weer uit.

vandaag ook, sochtends start ik m, en valt ie weer uit. daarna weer starten en gas geven en dan start ie wel.

en vanmiddag toen ik uit mn werk kwam weer, ik start m, valt ie weer bijna stil en als je dan gas erbij geef doet ie t gewoon.

ik ga binnekort een grote beurt laten doen, dus wat kan ik dan het beste gelijk laten doen?

Re: startprobleempje

Geplaatst: di feb 26, 2008 9:31 am
door zijnstra
aldo schreef: ik ga binnekort een grote beurt laten doen, dus wat kan ik dan het beste gelijk laten doen?
denk dat zij dat het beste weten :lol:

neem aan dat je naar van noort gaat?

Geplaatst: di feb 26, 2008 11:21 am
door aldo
ik wil eigelijk wel naar van noort, maar das een beetje ver weg voor mij

Geplaatst: di feb 26, 2008 11:49 am
door zijnstra
aldo schreef:ik wil eigelijk wel naar van noort, maar das een beetje ver weg voor mij
via antwerpen zit je toch zo in Tilburg?? uurtje hooguit?

Geplaatst: di feb 26, 2008 12:43 pm
door auditurbo
stappemotor?

Geplaatst: vr feb 29, 2008 10:23 pm
door aldo
morge maar s langs van noort, dan zal alles wel verholpen zijn :mrgreen: