Pagina 1 van 1

Blauw ZR en zwarte 45 bij zwolle

Geplaatst: vr jan 11, 2008 8:45 pm
door Gerald-17
was wel mooi, ik de snelweg op en zie ik daar niet een ZR MKII voorbij rijden dus ik dr achteraan, ernaast, en wat zien ik, een vrolijk lachend en wuivende jongedame 8) met ervoor, ik denk haar vader, in eenzelfde bui, met een R45 MKII
was wel een leuk gezicht!

Re: Blauw ZR en zwarte 45 bij zwolle

Geplaatst: za jan 12, 2008 6:26 pm
door Bart-K
Gerald-17 schreef:was wel mooi, ik de snelweg op en zie ik daar niet een ZR MKII voorbij rijden dus ik dr achteraan.....
als je die ZR niet zag rijden, hoe kan je er dan achteraan gaan?? :lol:

Geplaatst: zo jan 13, 2008 1:01 pm
door Gerald-17
ik lette meer op de bestuurdster :mrgreen:

Geplaatst: zo jan 13, 2008 4:02 pm
door Bart-K
toevallig geen foto van??

Geplaatst: zo jan 13, 2008 11:03 pm
door Gerald-17
nee helaas niet