Pagina 1 van 1
rover 200 coupe den haag
Geplaatst: ma dec 24, 2007 12:41 pm
door Dr Doggystyle
gespot op de hoek oudemanstraat / neherkade
deze rover coupe 60-jx-gj
staat ie al in de database ?

Geplaatst: ma dec 31, 2007 10:16 am
door Dr Doggystyle
heb em weer gespot
deze keer in de isingstraat
blijkt dat ie daar woont en het mijne oude buurman is !
Geplaatst: ma dec 31, 2007 12:45 pm
door Silly CVT
Mooie foto maken voor de database hè... 
Geplaatst: ma dec 31, 2007 10:52 pm
door Dr Doggystyle
SillyTC schreef:Mooie foto maken voor de database hè... 
zal ik doen !
Geplaatst: do aug 19, 2010 12:35 am
door Dr Doggystyle
ok ik weet dat het een hele oude post is maar ik vond het wel grappig dat Sil uiteindelijk deze zelf in het echie heeft gezien
alleen dan in deze staat :
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=QP-z6P3lYXw
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... c&start=48
en hier het oude topic waar die gestript werd
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14507
en nu kan ik zeggen case closed
