Pagina 1 van 1

rover 200 coupe den haag

Geplaatst: ma dec 24, 2007 12:41 pm
door Dr Doggystyle
gespot op de hoek oudemanstraat / neherkade
deze rover coupe 60-jx-gj
staat ie al in de database ?

Afbeelding

Geplaatst: ma dec 31, 2007 10:16 am
door Dr Doggystyle
heb em weer gespot
deze keer in de isingstraat
blijkt dat ie daar woont en het mijne oude buurman is !

Geplaatst: ma dec 31, 2007 12:45 pm
door Silly CVT
Mooie foto maken voor de database hè... ;)

Geplaatst: ma dec 31, 2007 10:52 pm
door Dr Doggystyle
SillyTC schreef:Mooie foto maken voor de database hè... ;)
zal ik doen !

Geplaatst: do aug 19, 2010 12:35 am
door Dr Doggystyle
ok ik weet dat het een hele oude post is maar ik vond het wel grappig dat Sil uiteindelijk deze zelf in het echie heeft gezien :mrgreen:

alleen dan in deze staat :
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=QP-z6P3lYXw

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t ... c&start=48

en hier het oude topic waar die gestript werd
http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=14507


en nu kan ik zeggen case closed :lol: