Devilxtreme @ ik weet niet meer waar...
Geplaatst: do jun 21, 2007 5:52 pm
Nah, sinds maandag heb ik een nieuwe vriendin uit Burcht en woensdag naartoe geweest en een beetje vanalles gedaan in en rond Antwerpen
Ze vroeg om nog een ijsje te eten in Ruperlmonde (denk ik dat het was) en op de baan ernaar toe zag ik hem staan blinken
Herkende meteen het model en aan de stickers wist'k dat jij het was.
Was rond 21u dacht ik en ben zelfs gestopt om te kijken
Wat staat 'ie moooooiii
De stickers passen perfect perfect bij het zwart
Geen zwarte Ford Fiesta gezien met finish-vlag-striping


Ze vroeg om nog een ijsje te eten in Ruperlmonde (denk ik dat het was) en op de baan ernaar toe zag ik hem staan blinken
Herkende meteen het model en aan de stickers wist'k dat jij het was.
Was rond 21u dacht ik en ben zelfs gestopt om te kijken
Wat staat 'ie moooooiii
De stickers passen perfect perfect bij het zwart
Geen zwarte Ford Fiesta gezien met finish-vlag-striping

