Uitdeuken kleine deukjes

214 216 218 220 25
pyara_pappoe

Uitdeuken kleine deukjes

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo Mensen,

Voor mensen die kleine deukjes van steeninslag e.d. willen laten verwijderen, kun je vanaf heden bij mij terecht voor zeer lage prijzen. Het wordt gedaan door een gespecialiseerd bedrijf die hierin is gespecialiseerd. Dit tegen zeer zeer lage prijzen.

mochten jullie interesse hebben, dan hoor ik het graag. Je kunt me een mailtje sturen in me mailbox hiervoor.

mvg,

rehan
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Anders maak je een prijslijst...
Gebruikersavatar
bam
MG-R Core
Berichten: 5976
Lid geworden op: vr dec 20, 2002 8:36 pm
Woonplaats: Almere-Buiten

Bericht door bam »

En vul je woonplaats in.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
pyara_pappoe

Bericht door pyara_pappoe »

woonplaats den haag.

prijslijst kan ik niet maken omdat het afhangt van wat je wil laten uitdeuken.Echter als indicatie moet je ongeveer rekenen voor de rechterkant van je auto, dus achter deur en zijscherm rond de 100 euro. dus dan praat je over de rechterzijkant van de auto. Normaal kost dit ongeveer 150 euro!! bij carE bijvoorbeeld. als je specifiek wilt weten wat je wilt laten uitdeuken en hoeveel het kost, moet je me maar emailen.
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

pyara_pappoe schreef:woonplaats den haag.

prijslijst kan ik niet maken omdat het afhangt van wat je wil laten uitdeuken.Echter als indicatie moet je ongeveer rekenen voor de rechterkant van je auto, dus achter deur en zijscherm rond de 100 euro. dus dan praat je over de rechterzijkant van de auto. Normaal kost dit ongeveer 150 euro!! bij carE bijvoorbeeld. als je specifiek wilt weten wat je wilt laten uitdeuken en hoeveel het kost, moet je me maar emailen.
Hoeveel deukjes doe je dan voor die delen die je op noemt :?:
Gebruikersavatar
Silly CVT
MG-R Freak
Berichten: 2551
Lid geworden op: ma nov 25, 2002 10:35 am
Woonplaats:
Locatie: Spaarndam!!!
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Ben ik ook wel benieuwd naar hoewel ik ondertussen best gehecht ben aan mn golfslagbad... :roll:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
Gebruikersavatar
Robert-220TC
MG-R Freak
Berichten: 1618
Lid geworden op: za nov 30, 2002 1:13 am
Woonplaats: rijswijk(zh)(réswék)
Contacteer:

Bericht door Robert-220TC »

Robert-220TC schreef: Hoeveel deukjes doe je dan voor die delen die je op noemt :?:
weet je al wat :?:
zijnstra

Re: Uitdeuken kleine deukjes

Bericht door zijnstra »

pyara_pappoe schreef: Het wordt gedaan door een gespecialiseerd bedrijf die hierin is gespecialiseerd.
en jij bent er in gespecialiseerd om mensen naar hun door te sturen?? :D :?:
Bart-K
The Big Boss
Berichten: 8460
Lid geworden op: do mei 06, 2004 1:16 pm
Woonplaats: Steenbergen NB

Bericht door Bart-K »

:lol:
Gebruikersavatar
Sander02
MG-R Freak
Berichten: 700
Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Bericht door Sander02 »

Hier in alphen is een bedrijf wat voor elk auto deel 80 euro vraagt en dan maximaal 4 of 5 deukjes verwijderd. Een autodeel is bijv een deur.
Een ander bedrijf vroeg iets van 35-45 per deukje.

Wat kost het bij jou per deukje?
416SI 1996
Gebruikersavatar
Sander02
MG-R Freak
Berichten: 700
Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Bericht door Sander02 »

416SI 1996
Gebruikersavatar
Sander02
MG-R Freak
Berichten: 700
Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Bericht door Sander02 »

Elke laatste woensdag kan je als kennismaking 1 deukje voor 10 euro laten verwijderen. Normale prijzen weet ik nog niet.

http://www.asnnootdorp.nl/?id=uitdeukenzonderspuiten
416SI 1996
Gebruikersavatar
Sander02
MG-R Freak
Berichten: 700
Lid geworden op: ma mei 10, 2004 11:08 am
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Bericht door Sander02 »

Afbeelding
416SI 1996
416sí señor

Bericht door 416sí señor »

Heb dit een keer bij van noort laten doen, daar komt/kwam eens in de zoveel tijd iemand op zaterdag deukjes verwijderen, dit kostte toen een hele klap minder, dat weet ik wel. :shock:

Gr. Tomas
Menno_M

uitdeuken

Bericht door Menno_M »

ik heb een ongelukje gehad met mijn rover 200 uit 98 en heb nu mijn motorkap onder de deuken en knikken zijn die er ook uit te krijgen op een een of andere manier de lak is verder niet beschadigd.

groetjes menno
Gebruikersavatar
tomcat.t16
MG-R Core
Berichten: 2443
Lid geworden op: di okt 14, 2008 9:25 pm
Woonplaats: Omgeving Helmond

Bericht door tomcat.t16 »

Ja, mijn vriendin is bij de vereniging van artsen. Via die vereniging heb ik mijn motorkap en zijscherm GRATIS laten uitdeuken...
Afbeelding˙˙˙ɹǝʌoɹ uɐʌ uǝʌoqǝʇsɹǝpuo
Rover 216 coupe 1993
MG ZT135 2003
VW POLO 1.9D 1997
Plaats reactie