Pagina 7 van 7

Geplaatst: di jun 08, 2004 6:58 pm
door Edgecrusher
Het schijnt in ieder geval geen sedan te worden.
Meer iets van een 5 deurs hatchback.
Daarom verlopen de onderhandelingen in china o.i.d. ook een beetje stroef. Daar houden ze niet zo heel erg van hatchbacks.