Nee dit keer klonk t motorgeluid op zich ook al leuk genoeg hoor.. Maar blijkbaar neemt deze camera geen geluid op.. Maar snel weer een nieuwe camera bestellen voor mijn gejatte Ixus
Omdat jullie zo van filmpjes houden, p7! (Wisseltruuk)
-
tummeke
-
tummeke
wist wel dat je het over dat filter ging hebben :P
Past prima op zich.. heb nu nog even de originele buis van het gasklephuis naar t filter, maar komt straks wel zo'n stevige 90 graden buis tussen.. Hij hangt nu ook nog even los.. Is van latere zorg allemaal..
Maar hij gromt iig wel lekker als je de motor revt.. Dat wordt genieten!
Past prima op zich.. heb nu nog even de originele buis van het gasklephuis naar t filter, maar komt straks wel zo'n stevige 90 graden buis tussen.. Hij hangt nu ook nog even los.. Is van latere zorg allemaal..
Maar hij gromt iig wel lekker als je de motor revt.. Dat wordt genieten!
-
216 driver
-
tummeke
Hey Diana.. Moet lukken de 30e! dat is iig mijn streven nu.. motorisch is ie al bijna 100%, moet alleen nog een plekkie vinden voor alles.. Zekeringkast enzo.. Maar das het werk niet..
Nu alles nog terugbouwen van binnen, plus bumpers enzo.. maar daar heb ik nog een week voor
En 216: Das de radiator van mn 214 nog he.. Die schijnt gewoon even groot te zijn.. En met de originele slangen erop heb ik hem gewoon aan het werk gekregen.. Er zat alleen bij de ZR een extra voorschakel weerstand op, die heb ik even overgezet.. En de stekker heb ik er op geknutseld, omdat die natuurlijk weer anders was..
Enne je hebt die Kw set idd goed gezien :P En je hebt niks gemist, ik had het gewoon nog niet verteld
Nu alles nog terugbouwen van binnen, plus bumpers enzo.. maar daar heb ik nog een week voor
En 216: Das de radiator van mn 214 nog he.. Die schijnt gewoon even groot te zijn.. En met de originele slangen erop heb ik hem gewoon aan het werk gekregen.. Er zat alleen bij de ZR een extra voorschakel weerstand op, die heb ik even overgezet.. En de stekker heb ik er op geknutseld, omdat die natuurlijk weer anders was..
Enne je hebt die Kw set idd goed gezien :P En je hebt niks gemist, ik had het gewoon nog niet verteld
-
216 driver
-
Ramses
-
jan_dakpan
-
tummeke
Tnx allemaal..
Hoop idd dat het eind volgende week goed gaat komen.. Ga morgen (of eigenlijk vandaag is dat) even kijken naar het dash denk ik.. En dus ook hele kabelboom weer goed leggen.. Vraag is of ik geen kleine probleempjes tegen ga komen nog, maar we zien het allemaal wel.. tot nu toe is het allemaal redelijk vlot gegaan..
Enne, dat is idd de kit die hier op t forum stond.. gelukkig voor een mooi prijsje (tov nieuw dan) over kunnen nemen..
Ik hou jullie op de hoogte
Hoop idd dat het eind volgende week goed gaat komen.. Ga morgen (of eigenlijk vandaag is dat) even kijken naar het dash denk ik.. En dus ook hele kabelboom weer goed leggen.. Vraag is of ik geen kleine probleempjes tegen ga komen nog, maar we zien het allemaal wel.. tot nu toe is het allemaal redelijk vlot gegaan..
Enne, dat is idd de kit die hier op t forum stond.. gelukkig voor een mooi prijsje (tov nieuw dan) over kunnen nemen..
Ik hou jullie op de hoogte
-
Bart-K
- The Big Boss
ziet er goed uit Tom!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy -> for sale
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
-
tummeke
filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!filmen!!
2003/2005 - 1990 Rover 111L @ GTI-looks
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr
2005/02-2009 - 1994 Rover 623Si (154.5hp @ Wheels)
2009-02 - 1999 Rover 200 BRM (129,2pk / 167.9nm @ Wheels)
2009-05 - 2005 Honda CBR 600rr