Geplaatst: ma mar 06, 2006 6:49 pm
Mjah die BBS'jes die onder "Te koop" staan, als ze steek 114,3 gehad hadden zaten ze nu onder mijn wagen! 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/