Pagina 5 van 5

Geplaatst: ma mar 06, 2006 6:49 pm
door MoRaX
Mjah die BBS'jes die onder "Te koop" staan, als ze steek 114,3 gehad hadden zaten ze nu onder mijn wagen! :lol:

Geplaatst: wo mar 15, 2006 12:35 am
door flatliner
vind het idd ook mooie velgen, maar nie degene die ik zoek...
ik zoek meer iets "extremers" zeg maar...

Geplaatst: ma mar 30, 2009 8:29 am
door Dr Doggystyle
hoe is het eigenlijk met je auto
laatste keer dat ik em gezien had was op full speed 2008
je hebt em nog wel toch ?