Pagina 5 van 5

Geplaatst: wo apr 21, 2010 10:36 pm
door WouterRover25
gefeliciteerd!

leuke bijkomstigheid inderdaad die xjr, mooie wagens zijn het. ik wil heel graag een onderdeeltje van je dash, is dat mogelijk denk je? en ik had je pb gestuurd over wat andere dingen, kan dat denk je?

we lezen je updates wel en vooral wat je gaat kopen :mrgreen:

Geplaatst: do apr 22, 2010 12:51 am
door JeroenH
Die XJR is qua vermogen en snelheid zeker niet verkeerd (4.0 met ± 250pk :lol: ), maar het tanken is een ramp...

Ik hou met op dit moment ook niet meer zo bezig met mn auto, reparatie gaat hem sowieso niet worden, benzine is sowieso te duur voor mij met ± 150km per dag. Ben op dit moment bezig met werken, mn huisje en de bruiloft, daarna is de Rover weer aan de beurt...