Geplaatst: wo apr 21, 2010 10:36 pm
gefeliciteerd!
leuke bijkomstigheid inderdaad die xjr, mooie wagens zijn het. ik wil heel graag een onderdeeltje van je dash, is dat mogelijk denk je? en ik had je pb gestuurd over wat andere dingen, kan dat denk je?
we lezen je updates wel en vooral wat je gaat kopen
leuke bijkomstigheid inderdaad die xjr, mooie wagens zijn het. ik wil heel graag een onderdeeltje van je dash, is dat mogelijk denk je? en ik had je pb gestuurd over wat andere dingen, kan dat denk je?
we lezen je updates wel en vooral wat je gaat kopen