Pagina 5 van 9
Geplaatst: wo apr 30, 2008 9:54 pm
door Rvelleko
Ik heb vandaag nieuw personal record neergezet... 390 Km.
mss toch mn rijstijl beetje aanpassen

Geplaatst: do mei 01, 2008 4:07 pm
door Bart-K
gisteren getankt met het vliegtuig, 46L, 519km

Geplaatst: do mei 01, 2008 11:52 pm
door Sander Vermeij
Ik doe meestal ongeveer 300 km op 3/4 tank, dan gooi ik em altijd vol.
Maar ik rij geen snelweg naar werk, alleen provinciale wegen enzo, dus veel stoppen, trekken, stoppen, trekken etc...
Geplaatst: di mei 06, 2008 6:50 pm
door Zell
nieuw persoonlijk record
41 l en 504 km's gereden!! :d
Geplaatst: wo jun 04, 2008 6:19 pm
door schneider
mg zr 1.4 ,mijn record is 780km met 38liters!, kon toen 38 liter in toen ik weer ging tanken. Dit was natuurlijk heel rustig gereden, maar had toch een keer of 4-5 naar de redline getrokken.
Normaal met mijn rijstijl (toch vrij hard gaan) doe ik 450- 550km
Geplaatst: wo jun 04, 2008 10:26 pm
door tutuur
fucking hell
tank vol 350 km dik in het rode:S
1800 vvc is dan veel zuiniger
mja zr105 is ook zuiniger dus zal wel
aan de efficientie liggen denk ik:P
oudere auto ofzo
en zware rechter voet en veel stad verkeer:S
greetz
Geplaatst: wo jun 04, 2008 10:40 pm
door schneider
tazz schreef:
1 op 20.5 ?? nie normaal..

moet wel zeggen nadat hij is gechipt met de unichip, mijn gas maar aanraak al goed vooruitgaat.
ook dak voor 60% niet boven de 2000rpm ben geweest, kon met het verkeer nog mee.
Was ook zonder autosnelweg.
denk wel dat ik de 800km kan halen als ik mezelf een beetje kan bedwingen

Geplaatst: wo jun 04, 2008 11:27 pm
door Zell
wel het huidige record staat nu op 560 km met 40 l waarvan 200 km ongeveer volledig autostrade naar nederland, naar van Noort.. dus als ge veel autostrade doet, kunt ge er wel wa uithalen denk ik

Geplaatst: do jun 05, 2008 1:01 am
door schneider
Zell schreef:wel het huidige record staat nu op 560 km met 40 l waarvan 200 km ongeveer volledig autostrade naar nederland, naar van Noort.. dus als ge veel autostrade doet, kunt ge er wel wa uithalen denk ik

bwa, ma daar heb ik het karakter ni voor ze

Geplaatst: za nov 14, 2009 7:20 pm
door Linxxy
mijn eerste verbruik even gemeten... en dat was 410km op 30 liter... dus zo'n 1:13,5
ik zeg best netjes met een beetje sportieve rijstijl en snelweg veel 160 en soms 180 (beetje testen natuurlijk in het begin hè

)
ik ben tevreden met deze uitkomst
Geplaatst: za nov 14, 2009 7:30 pm
door Johnny_D
niet om heel vervelend te doen. maar tis best wel een oud topic
Geplaatst: za nov 14, 2009 7:37 pm
door Linxxy
ok is dat een probleem??
ik heb toevallig vandaag mijn verbruik gecheckt en vandaar dat ik op dit topic terecht kwam anders zou iedereen voor elk dingetje een nieuw topic beginnen das ook niet echt handig wel dan?
Geplaatst: zo nov 15, 2009 1:56 am
door JeroenH
Heel goed Linxxy!
Geplaatst: zo nov 15, 2009 9:43 am
door MARTIN
gisteren een hele dag met een vito op stap geweest.
dat kreng is net zo zuinig als de mg zs met z'n V6.
1:10 valt me toch tegen voor een diesel
Geplaatst: zo nov 15, 2009 5:02 pm
door tomcat.t16
Turbo Coupé 1:8
214sli 1:13 / 14
Honda VFR 1:20

en sneller dan de turbo coupe en de 214 bij elkaar
Geplaatst: zo nov 15, 2009 8:36 pm
door bam
75 touring cdti+
900 km op 50 liter