Pagina 4 van 5
Geplaatst: di feb 07, 2006 5:38 pm
door DannyRover200
Heyy vette pijpen hoor

sweetttt...
Komt er ook een beetje geluid uit

?
het ziet er namelijk wel zo uit
Groetjes!
Geplaatst: di feb 07, 2006 6:13 pm
door Pipmastah216GTi
Zozo, dat zijn aardige stortkokertjes!
Is idd een kwestie van smaak: Achterkant vind ik erg vet, voorkant mocht iets minder kippengaas op wat mij betreft, maar de kleur is dan wel weer errug mooi. British racing green rouleert sowieso

Geplaatst: wo feb 08, 2006 3:01 pm
door wangson
Knappe wagen, petje af

Geplaatst: do feb 09, 2006 9:24 pm
door flatliner

thnx voor de reacties!
d'r komt inderdaad een behoorlijk geluidje uit die pijpen vandaan...
het zijn "speciale" dempers voor diesel (bijna geen demping dus

)
dvd is ook zo goed als klaar...
stroboscoop lampen erin
en dan m'n nieuwe neon onder m'n wagen
en dan ook nog is; woensdag komt m'n momo stuur binnen :P
gaat al lekker de goeie kant op
gegroet
Léon
Geplaatst: vr feb 10, 2006 11:20 am
door artemis
Had even niet gezien dat jij weer foto's had geplaatst
Heel erg gaaf geworden hoor, mijn complimenten
En idd zijn de drempels lastig om te nemen, maar goed alles went, en dat moeten wij er maar voor over hebben he
Succes verder nog met jouw auto

Geplaatst: vr feb 10, 2006 8:21 pm
door Bart-K
ziet er vet uit zeg!!!
Geplaatst: vr feb 10, 2006 9:28 pm
door flatliner

ja pcies! wen je wel aan...
sommige mensen 8ter je kennen het al1 af en toe nie waarderen
maarja, elk nadeel heeft ook weer zo z'n voordelen

Geplaatst: za feb 11, 2006 1:07 pm
door artemis
flatliner schreef:
ja pcies! wen je wel aan...
sommige mensen 8ter je kennen het al1 af en toe nie waarderen
maarja, elk nadeel heeft ook weer zo z'n voordelen


ja er zijn veel te veel zenuwelijers
maar daar heb ik sch**t aan, ik tuf gewoon rustig verder over de drempels

Geplaatst: ma feb 13, 2006 11:51 pm
door flatliner
Geplaatst: do feb 23, 2006 12:13 am
door flatliner
rij ik laatst met m'n "goeie" gedrag op de snelweg richting m'n werk..
moest er zo nodig een bestelbusje nog ff inhalen.. PATS!
steentje (o.i.d.) en gevolg; scheurtje in m'n ruit, pcies bij een al eerder gelijmde pit. ik naar de garage en was helaas nie meer te lijmen..
wij een nieuwe ruit besteld die er ff ingezet zou worden, normaal gewoon een routine klus en zo gebeurd...
kwamen we erachter dat de ruit al eerder is vervangen en dat dat niet zo netjes is gebeurd... zat dus aardig roest onder de ruit bij de "ruitlijst" (heet dat eigenlijk zo?

) ik met een staal borsteltje vandaag alle roest en oude kit weg gehaald, wat een pokke klus was dat zeg!
goed in de primer gezet en ff een nachtje laten drogen...
morgen de nieuwe ruit erin..
helaas zonder LMN Tuning raamband, maar die komt er snel weer aan!!!
nieuwe MOMO stuur gemonteerd met afneembaare koppeling;
de ultieme anti-auto diefstal
binnenkort foto's!!!!
gegroet
Léon
Geplaatst: zo feb 26, 2006 2:07 am
door artemis
flatliner schreef:
nieuwe MOMO stuur gemonteerd met afneembaare koppeling;
de ultieme anti-auto diefstal
binnenkort foto's!!!!

cool een snap-off stuur, heeft menno ook in zijn sol
idd de beste anti-diefstal methode en het staat ook gaaf



zou het zelf ook graag in mijn auto willen hebben, maar dan ben ik mijn airbag kwijt en dat vind ik toch echt te zonde..........dus toch maar geen snap-off dan......
balen van het voorruit, zijn van die onaangename verrassingen waar je niet op zit te wachten

sterkte ermee

Geplaatst: ma feb 27, 2006 7:10 pm
door flatliner
ik heb nu dus ook geen airbag meer, maar ik vond het stuurtje tog wel erg verleidelijk mooi dat ik er tog voor gekozen heb
en het resultaat mag er ook ckr wezen!
wel geinig als je op je werk aankomt met het stuurtje in je hand
de ruit zit er in! roest allemaal weggehaald en gelukkig niets doorgerot...
ook heb ik een nieuwe 8teruitkijk spiegel erin, 1tje met 2 kleine lampjes erin (volgens mij van mg-f afkomstig???

)
ik zal ff snel foto's maken, kennen jullie ook het resultaat zien
gegroet
Léon
Geplaatst: di feb 28, 2006 8:29 am
door artemis
yooo bro
Geplaatst: zo mar 05, 2006 5:49 pm
door LMN Tuning
erg netjes leon, ik kan niet wachten om het allemaal in het echt te komen bewonderen, zet maar ff snel je nieuwe foto's erop, want ik kan ook niet wachten....
groetjes vanuit westendorf...
Geplaatst: zo mar 05, 2006 6:36 pm
door arthur623
extreme wagen...alleen vind de velgen wat gewoontjes vergeleken bij de rest van de auto:)
Geplaatst: ma mar 06, 2006 6:46 pm
door flatliner
ik ben ook (nog steeds) aan het kijken naar mooie velgen..
ik ken al1 nog niet egt mooie sloffen vinden naar mijn zin...
ik wil wel zoiezo naar een grotere inch...

iemand suggesties?
