Pagina 4 van 6

Geplaatst: di okt 12, 2004 3:17 pm
door Skytiger
As. Dinsdag de 19e wordt de uitlaat gemonteerd.
Dinsdagochtend om 10u moet ik in Dordrecht zijn.

Na montage rijdt ik gelijk door naar Wateringen, om te testen.
En te chippen.

Dus ik ben benieuwd luitjes.
Waarschijnlijk ga ik de ITG airfilter gelijk bestellen.

Dus binnen een paar weken hoop ik de filter gemonteerd te hebben.
Dan komt de VIPER te koop te zijn.

Deze komt t.z.t. in de rubriek Te koop Aangeboden te staan, dus gelieve hier niet reageren!!!!!

Mochten er mensen zijn die as. Dinsdag de 19e niets te doen hebben, en tijd en zin hebben om ff naar Wateringen te komen, YOU ARE WELCOME!!!

GreetingzZz,

Sky

Geplaatst: di okt 12, 2004 3:47 pm
door Striker
Wordt er nog een weddenschap afgesloten op het aantal pk's?? :P

Ik denk rond de 185-190 pk ;).

Geplaatst: di okt 12, 2004 3:56 pm
door Skytiger
Striker schreef:Wordt er nog een weddenschap afgesloten op het aantal pk's?? :P

Ik denk rond de 185-190 pk ;).
Haha... Weddenschap...

Hmmm.

Eens kijken wat valt er te winnen...

Sander 185-190pk
Mista T 200-210pk
Double_V 200 pk
Ikke zelf denk zo'n 195-205pk

Who's next????

Geplaatst: di okt 12, 2004 3:59 pm
door Anton
ikke....190-195 pk ;)

Geplaatst: di okt 12, 2004 4:04 pm
door Foxtrot
185-190

Geplaatst: di okt 12, 2004 4:59 pm
door Ewout
187,5347 pk :mrgreen:

Geplaatst: di okt 12, 2004 6:21 pm
door MoRaX
mjah hebben we het over vermogen aan de krukas of wat je op de weg gaat neer zetten?

Geplaatst: di okt 12, 2004 6:35 pm
door Striker
Aan de krukas.

Geplaatst: di okt 12, 2004 6:58 pm
door Dutch
181-197

Geplaatst: di okt 12, 2004 6:59 pm
door Edgecrusher
192 (afgerond)

Geplaatst: di okt 12, 2004 8:19 pm
door Robert-220TC
95 :roll: 8) geh ghe

maar sky wat moe je in ut westland dan??
daar zit toch geen tuner?????
alleeen maar kassúhhhhh en vinex wijken :lol:

Geplaatst: di okt 12, 2004 8:30 pm
door Järv
Wateringen? .... wat moet je daar nu weer? Tomato-Tuning? :rofl:

Geplaatst: di okt 12, 2004 9:29 pm
door Skytiger
Rover schreef:Wateringen? .... wat moet je daar nu weer? Tomato-Tuning? :rofl:
Rica Engineering.

Chippen weet je wel...

Geplaatst: di okt 12, 2004 9:56 pm
door MoRaX
185 denk ik.... alles wat je daarboven komt lijkt me mooi meegenomen.
Maar denk niet dat je zonder turbo naar de 200 komt als een 220 coupe b.v. daar wel een turbo voor nodig heeft. En je chipt natuurlijk ook ene wagen zonder turbo.

Mischien is dit een hele domme reply. Puur omdat ik niet heel veel kaas heb gegeten van de vooral rover motoren! Maar denk dat het wel fair is als ik zeg dat 185 een mooie target is!

Respect als je er boven komt, kerel! :)

Geplaatst: di okt 12, 2004 10:05 pm
door 118GTR
MoRaX schreef:185 denk ik....
agreed, sorry sky maar ik geloof niet in zomaar 15% uit een uitlaat hoe goed die ook is. en zoveel% uit een luchtfilter.

ik houd het dus ook op 185.

Geplaatst: di okt 12, 2004 11:32 pm
door Robert-220TC
hee en dan dit er nog op (setje en lambodeuren:) )

Afbeelding