Pagina 4 van 4

Geplaatst: ma mei 10, 2004 5:03 pm
door Järv
Nâh ... 't zit er niet in :cry:

Schade bedrag 541,- euro .... Delta voorbumper 607,- euro excl ophalen/P&P

't had ook te mooi geweest :|

'k ga nu op m'n gemakje nadenken wat ik nu ga doen ............

Geplaatst: ma mei 10, 2004 5:08 pm
door 416sí señor
Vind je die andere bumper niets dan? Die van Ibher?

Of zou dat een tweede keus zijn dan? :lol:

Gr. Tomas

Geplaatst: ma mei 10, 2004 5:46 pm
door 118GTR
Rover schreef:Nâh ... 't zit er niet in :cry:

Schade bedrag 541,- euro .... Delta voorbumper 607,- euro excl ophalen/P&P
:?: , mis ik iets of zit het er maar net niet in.

normaal kost zo'n bumper je ~700 euro, en nu dankzij de schade "slechts" ~150. Nog steeds een klap geld daar niet van, maar 150 euro is maar een schijntje van wat een nieuwe bumper kost.

(spuitkosten komen er wel bij of niet?)

Geplaatst: ma mei 10, 2004 6:15 pm
door Järv
Hya 118,

Je vergeet ff wat ...... ze moeten het kanaal nog over.
+ dat ik dan niet alleen de voorbumper mee wil nemen de boot op, maar ook de achterbumper.

'k had er wel rekening mee gehouden dat er een bak geld bij moest .... maar 'k had gehoopt op iets meer van de verzekering.
Ze vonden dat de bumper nog gerepareerd kon worden i.p.v een nieuwe bumper ... en dat is *** .... :|

Geplaatst: ma mei 10, 2004 6:19 pm
door Mista T
Hey DD,

Dan laat je ze toch gewoon een bumper maken,
koop je een leuke, goedkopere bumper voor een CIVIC??
Kan je toch wel een beetje verbouwuh :mrgreen: :lol:

Geplaatst: ma mei 10, 2004 6:27 pm
door Mista T
Trouwens.....

Aangezien de bovenkant van je bumper nog wel in goede staat is....
Pak een DECOUPEERZAAG (zoals met je 214) zaag je deze eraf...

Met wat handigheid................ Dat zou jou wel lukken......
Zet je deze eronder:
Afbeelding


Dan heb je wel weer iets aparts..
Deze kost trouwens maar 199 Euro...
Dat wil dus zeggen: 541-199 = 342 Euro te besteden aan werk aan deze bumper... Dat gaat je toch wel lukken :mrgreen: :lol:

Trouwens HIER hier staat meer info + contact persoon..:

Geplaatst: ma mei 10, 2004 6:36 pm
door 416sí señor
Hmm, de bumper is goed, er passen huisdieren en kleine kinderen doorheen :lol:

Maar dan kun je nog beter de bumper laten herstellen en verkopen, die 342 krijg je niet van de verzekering :(

Gr. Tomas

Geplaatst: ma mei 10, 2004 6:44 pm
door Mista T
Nee hoor,
als je zelf bij een autoschade bedrijf werk, kan je het wel regelen denk ik...
Aangezien het een vastgestelde schade is toegebracht door iemand anders, krijg je wel het volledige schade bedrag uitgekeerd..
Kan je dus ook kiezen om het niet te laten maken... Gebeurt ook veel...

Die 541 Euro krijg je zover ik weet gewoon...

Geplaatst: ma mei 10, 2004 7:21 pm
door Järv
Hya,

Geinige link Roy ... zoiets is misschien ook wel een idee :D

@ Tomas, het geld wordt gewoon op m'n rekening gestort.
Dat hoort ook zo.
Iemand brengt schade toe aan iets van mij ... daar staat een bedrag voor, en daar heb ik recht op.
Of ik hiervan op vakantie ga of de schade laat repareren zou niet uit moeten maken.

Cheers,
Dennis :cool:

Geplaatst: ma mei 10, 2004 8:47 pm
door Dennis
Was het niet zo dat als je de schade dan niet repareert / laat repareren (wellicht rekening en dergelijke?) dat de verzekering een volgende keer niet uit zou hoeven betalen? Of sla ik de plank nu volledig mis? Heb daar weleens wat over gehoord..

Geplaatst: ma mei 10, 2004 9:29 pm
door Järv
Maar hoe controlleert de verzekering of ik 'm heb laten repareren of niet?
Ze kunnen zo'n regel alleen maar invoeren als er een controle systeem is .. en dat is er niet.
De mijne is getaxeerd bij de een schadehersteller ... geld wordt uitgekeerd .. en ik laat 'm herstellen bij een ander .....
De bumper is dan hersteld incl garantie e.d. .... maar de verzekering weet dat niet.

... plus .... je hebt er gewoon recht op.
Iemand beschadigd jouw eigendom dus moet daarvoor betaald worden ..
... in verhouding .. maar er moet voor betaald worden.
Hadden ze het maar niet moeten beschadigen.

Cheers,
Dennis :cool:

Geplaatst: ma mei 10, 2004 9:33 pm
door 416sí señor
Hadden ze het maar niet moeten beschadigen.
Zo is het Rover, stelletje nipples. :mrgreen:

Gr. Tomas

Geplaatst: ma mei 10, 2004 9:34 pm
door Dennis
Ik weet niet of controle mogelijk is.....rekening laten zien of zoiets?

Een maand of 7 geleden heb ik toevallig met een schadegevalletje te maken gehad (nou ja, een drummer die een stuk drumstel in de zijkant van de auto van mijn vader ramde :lol: ), en hierbij was het zo dat de verzekeringsmaatschappij direct het schadeherstelbedrijf ging betalen.
Dit zou best wel afhankelijk van maatschappij en zo kunnen zijn, maar ik hoop dat jij in ieder geval gewoon het geld krijgt :)

Geplaatst: ma mei 10, 2004 9:41 pm
door 416sí señor
Die nippleboom die tegen mijn auto aanreedt was iig niet verzekerd, stomme boom :( .

Gr. Tomas 8)

Geplaatst: ma mei 10, 2004 9:44 pm
door Mista T
Maar wat doe je nu Dennis

Of ben je nog aan het overleggen met je AGENDA??

Geplaatst: ma mei 10, 2004 10:12 pm
door Järv
'k weet nog niet wat ik nu doe.

Maar wel iets wat IK ermee wil doen ;)