Na 3 jaar laat ie me voor het eerst staan...update 12-04

214 216 218 220 25
WouterRover25

Bericht door WouterRover25 »

wat balen he Jeroen, ik hoop dat je m nog kunt redden! Je hebt er zoveel tijd ingestopt..

succes he
Dr Doggystyle
Beheerder

Bericht door Dr Doggystyle »

das echt minder om te horen man
LEF MG ZS180 06-05-23-nu
PBT MG ZS120 26-02-22-nu
IAP Rover 75 Tourer MK2 V6 11-8-21 tot 13-7-24 RIP
JBR Rover 45 MK1 V6 4-10-2020 tot 9-5-21 99-GP-GT
LVD Rover 400 Tourer 2018 tot 11-8-21 LZ-PS-02 RIP
PBT Rover 45 MK2 2011- 2017 03-PG-GN RIP
LQW Rover 200Vi 2010-2012 67-DG-VJ
LVD Rover 416si 2003-2011 RV-FN-98 RIP
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
p@p@zs
MG-R Core

Bericht door p@p@zs »

:evil: :cry:
Rvelleko
MG-R Freak

Bericht door Rvelleko »

Zo da's k*t, kun je hem niet een tijdje schorsen en weer verder gaan wanneer het uitkomt ? :|
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

das minder joh :(
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Rvelleko schreef:Zo da's k*t, kun je hem niet een tijdje schorsen en weer verder gaan wanneer het uitkomt ? :|
Zou mooi zijn als dat kan, maar ik heb bij mijn huis plek voor 2 auto's: 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin. Ik rij ruim 160km per dag naar mijn werk heen en weer, dus ik heb een auto nodig...betekend dat als er 1 bij komt er ook 1 weg moet...

Bedankt voor het meeleven allemaal. Maar eum...iemand nog belang bij onderdelen? Ik ga eerst eens op zoek naar wat anders, ondertussen mn huisje afmaken en trouwen, daarna zal ik eens een lijstje gaan maken met de onderdelen die er op zitten en er eventueel af zouden kunnen (veel ZR onderdelen: schokbrekers, veren (origineel+verlaagd), veerpootbrug, ZR-interieur stoelen+bank+panelen, angel eye's, mistlampen, MG-TF binnenspiegel, ZR spiegels, spoiler+bumper-set, enz...) definitieve lijst komt dus nog een keer...
rover-ppd
MG-R Addict

Bericht door rover-ppd »

Ik heb dan iig intresse in de standaard ZR-veren :p (Hoezo lijkenpikkerij? :oops: )

Of wil je de mijne kopen ;) Goed bod is altijd welkom, maar wel zonder de straights :p
Afbeelding
JD
MG-R Core

Bericht door JD »

pb |:)
Rover 25 vi 2001

Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Stelletje wolven hierzo zeg, haha :lol:

Auto staat nu bij de garage voor inspectie en eventueel provisorische reparatie zodat ik weer ff een paar weekjes door kan rijden en uit kan kijken naar een goede auto. Maar dan moet ie nog wel te redden zijn...anders houd het sowieso op.

Wordt vervolgt dus...
Yme
MG-R Freak

Bericht door Yme »

PM :oops:
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Ok, auto definitief overleden... Koppakking en beginnende warmloper ofzo. Ga ik dus niet meer repareren.

Ik heb de auto nu nog in Amersfoort staan, ik hoop hem binnenkort op te halen (lees binnen nu en 3 weken), daarna zal ik de bruikbare onderdelen er af gaan halen.
Ik krijg nu al allemaal PB's voor onderdelen, maar ik gooi ze straks gewoon op het forum, wie dan het eerst komt, wie het eerst maalt...
rover-ppd
MG-R Addict

Bericht door rover-ppd »

Balen man. Wat voor auto wil je zelf gaan rijden? weer rover?
Afbeelding
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Nee, zit heel sterk te denken aan Alfa 147 of 156 en dan van een van beide de 1.9 JTD, schijnen niet kapot te krijgen te zijn die motoren. Andere onderdelen kan ik zelf nog wel eens wat aan doen, maar motorisch blijf ik er zelf graag vanaf...
WouterRover25

JeroenH schreef:Ok, auto definitief overleden... Koppakking en beginnende warmloper ofzo. Ga ik dus niet meer repareren.

Ik heb de auto nu nog in Amersfoort staan, ik hoop hem binnenkort op te halen (lees binnen nu en 3 weken), daarna zal ik de bruikbare onderdelen er af gaan halen.
Ik krijg nu al allemaal PB's voor onderdelen, maar ik gooi ze straks gewoon op het forum, wie dan het eerst komt, wie het eerst maalt...
als je hulp nodig hebt, ik ben dagelijks in amersfoort en ik ben zelfs misschien blij te maken met een paar onderdeeltjes..
WouterRover25

en weet je al meer??

(ik heb je pb gestuurd)
JeroenH

Bericht door JeroenH »

Nee, mag hem van de baas niet ophalen uit Amersfoort :lol: ;)

Ik ga binnenkort trouwen, dus ik rijd nu tijdelijk een Jaguar XJR van 1992 van mn baas met die voorwaarde dat ik me voor het trouwen niet stort op het kopen van een nieuwe auto en het slopen van mn oude...

Over 2/3 weken hopelijk meer, voor die tijd zal het een en ander al wel te koop komen te staan zodat ik weet wat ik er uit moet slopen.
Plaats reactie