Pagina 4 van 4

Geplaatst: ma jun 15, 2009 7:36 pm
door Mean Green
peter.evers schreef:Auto's van 1998 en jonger moeten weer aan andere (strengere) eisen voldoen dus die moeten in de meeste gevallen die tests wel doen. Heb ik nog even na gevraagd.De RDW moet ook wel wat verdienen natuurlijk. :mrgreen:
ok thnx ;)

Geplaatst: ma jun 15, 2009 8:09 pm
door tomcat.t16
Denk het ook :D

Geplaatst: za okt 03, 2009 12:00 am
door Prince38
Bij auto's tot 1996 staat de turbo, net als het vermogen niet altijd aangegeven op de papieren. Het is dan dus ook niet verplicht dit erop te hebben staan....



cheers Coen