Pagina 4 van 4
Geplaatst: di apr 08, 2008 11:45 pm
door JeroenH
Dutch schreef:Als de veren amerikaanse specs hebben kun je iig na montage krassen op je spiegels rijden in de bocht

Haha, net als vroeg met de brommer, plat door de bochten
Heb zojuist Avo's besteld via Banshee!
De andere veren waar ik nog geinformeerd had waren van Merwede. Zei mij ook helemaal niks, beetje gegoogled en daar kwam uit dat Merwede een fabriekje is dat veren voor diverse merken maakt ofzo... Maar bijna niemand op inet kende het en er waren veel vragen over en weinig antwoorden. Dus vandaar dat de Avo's het toch maar zijn geworden
Nu hopen dat het niet te lang duurt voordat ze binnen zijn!
Geplaatst: wo apr 09, 2008 5:45 pm
door Frekkel
zwarte of rode?
Geplaatst: wo apr 09, 2008 6:18 pm
door JeroenH
Frekkel schreef:zwarte of rode?
Eum....denk zwarte...
Heb die van de
link van Sander besteld!
Wat is het verschil tussen zwart en rood dan??? Behalve de kleur natuurlijk...
Geplaatst: zo apr 13, 2008 12:09 pm
door Gerald-17
merwede maakt wel veel reclame in de nederlandse rallysport, dus zou wel goed moeten zjin
Geplaatst: zo apr 13, 2008 4:27 pm
door Dutch
Merwede zijn top veren, heb ze zolf onder de dreier
Geplaatst: zo apr 13, 2008 11:05 pm
door JeroenH
Komen ze nu mee, nu ik die andere bijna binnen krijg...
Nee, denk dat het ook wel goed gaat komen met de Avo's!!!
Hoop ze komende week binnen te krijgen, dan ergens een verenklem opscharrelen en ff een vrijdagja of zaterdagje aan de auto klussen. Daarna lekker met de bek over de straat!!!
Geplaatst: di apr 22, 2008 8:10 pm
door JeroenH
Hier zit nu een gelukkig ventje te typen!
De Avo's zijn vandaag binnen gekomen, kleur ROOD!
Nu nog even ergens een verenklem regelen en dan ligt dit ventje vrijdag weer in de garage onder de auto te knutselen!!!
Wat is het verschil eigenlijk tussen zwarte en rode veren? Heeft dat met de stugheid te maken ofzo?
Geplaatst: di apr 22, 2008 8:22 pm
door Gerald-17
meestal is rood een sportievere versie, de meeste sport / verlaginsveren worden in het rood geleverd
Geplaatst: di apr 22, 2008 10:19 pm
door Frekkel
niet echt, bij avo waren de sportiefste veren zwart, en bij eibach ook