Rover 200 Street tuned
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
nice, erg "af"
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
-
the meister
-
the meister
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
eggbert
Hey euhm is dat dan de euro city bowling? Ik kom daar regelmatig eens de vrijdag of zaterdag avond... Meestal zit ik in 't groeneveld (achter de chaos rechtover de Kokorico)...
Wie heb jij als leverancier voor je bumpers en dergelijke want hier in de buurt is der toch niet veel degelijks te vinden??
Wie heb jij als leverancier voor je bumpers en dergelijke want hier in de buurt is der toch niet veel degelijks te vinden??
-
Ramses
-
the meister
ik heb bevestigend nieuws gekregen dat er angeleyes voor mijn rover onderweg zouden zijn uit england. 2 weken zou het nog duren vooralleer ze in belgie zijn.hopelijk zijn het de lampen voor de 200 van bouwjaar 99. we will see. zowiezo heb ik nog niets betaald en is het niet juist, moet ik niet betalen ook e
jep, eurocity en tgroenveld ken ik maar al te goed. donderdag nog aan den eurocity gestaan zelf
miss kom ik ulder wel keer tegen e
jep, eurocity en tgroenveld ken ik maar al te goed. donderdag nog aan den eurocity gestaan zelf
-
Sn00ky-g
zullen wel die originele lampen zijn met die ronde lampjes (zogenaamd angel eyes) , speur ook heel de wereld af voor angeleyes of heldere lampkes, maar zijn nie te krijgen, anders had je ze heus wel een xtje gezien ergensthe meister schreef:ik heb bevestigend nieuws gekregen dat er angeleyes voor mijn rover onderweg zouden zijn uit england.
-
the meister
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer: