Pagina 3 van 5

Geplaatst: za okt 01, 2005 12:26 pm
door artemis
Is ook leuker en aparter om je eigen body-kit samen te stellen 8)

Geplaatst: wo okt 26, 2005 3:31 am
door LMN Tuning
weer ff een update...
skirts en m3 spiegels zitten erop...
alleen nog nie egt mooi kans gehad voor een mooie foto, omdat het weer een beetje tegen zit...
foto's volgen dus snel! :mrgreen:

gegroet

Léon
LMN Tuning

Geplaatst: wo okt 26, 2005 1:23 pm
door Mista T
Dat ziet er strak uit.....

Bij wie heb je die bumpers besteld????
Ben benieuwd naar het eind resultaat

Geplaatst: ma okt 31, 2005 5:29 pm
door LMN Tuning
auto gisteren na de meet nog "gestript"
vanochtend zijn de bumpers en skirts en spiegels naar de spuiter gebracht, zijn als het goed is woensdag of donderdag klaar! :mrgreen:
dan het "zooitje" monteren ;)
ben benieuwd wat de resultaten zijn als alles mooi in kleur is, ipv dat mooie pretpakketje waar ik zondag mee was met de tour :lol:

gegroet

Léon
LMN Tuning

Geplaatst: ma okt 31, 2005 5:30 pm
door LMN Tuning
ps
@ Mista T;

ik heb de bumpers via een autozaak laten komen en dat weer via ibher design...

Geplaatst: di nov 01, 2005 10:18 pm
door Mick-Gant
Gewoon weg BRUUT !!!!!

Wat kost dat nou bij elkaar ?

Dan heb ik het over:

Side skirts, spiegels ( hoeft niet elek. ) bumper voor en achter + plus spuiten en dan ook de schade strips aan de zijkant spuiten ?

Ik ben een n00b hoor, maar aan welk bedrag moet je denken ?

Geplaatst: ma nov 07, 2005 4:57 pm
door flatliner
eindelijk is het dan zover!!! :D
alles is gespoten en alles zit hoe het hoort 8)
al1 nog m'n dubbele uitlaat nog :twisted:

hier ff een paar foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

@ mick-gant;
volgens het boekje zou je rond de 2000 euro kwijt zijn, maar contacten zijn altijd handig zodat je hier en daar een beetje korting op de kop ken tikken 8)

ik ben zelf trots met het eindresultaat, ken nie w88 tot de dubbele uitlaat :mrgreen:
k hoop dat jullie t ook wat vinden!
laat er maar wat van horen ;)

gegroet
Léon

Geplaatst: ma nov 07, 2005 5:16 pm
door Mista T
Dat ziet er strak uit....

Ben benieuwd hoe het staat als je uitlaat eronder hangt...

Maar ik zelf zou die lampcovers eraf halen en de knipperlichten deorangen......

Geplaatst: di nov 08, 2005 10:29 am
door artemis
Bruut geworden zeg, echt heel erg gaaf 8) 8) 8) 8) 8)



;)

Geplaatst: zo nov 13, 2005 4:06 pm
door Pipmastah216GTi
Ziet er strak uit allemaal.

Leuk stereootje, die JBL GTO! :bangin:

Geplaatst: di nov 15, 2005 1:18 am
door flatliner
8) thnx voor de leuke reacties :mrgreen:

Geplaatst: zo jan 29, 2006 9:33 pm
door flatliner
heej hallo allemaal!

na een tijdje "koos-internetloos" te zijn geweest heb ik dan eindelijk weer internet :D

eindelijk weer een nieuwtje;
dubbele uitlaat is gemonteerd!
en ik heb ook DVD ingebouwd :twisted:

foto's volgen snel! :mrgreen:

gegroet
Léon

Geplaatst: zo jan 29, 2006 9:43 pm
door Edgecrusher
Ben benieuwd.
Dus gauw posten die foto's.
Wel een erg extreem geheel.

Alleen die koplampcovers zijn totaal niet mijn ding....
Voor de rest 'petje af' hoor.
(geen last met drempels e.d. ???)

Geplaatst: do feb 02, 2006 7:09 pm
door DannyRover200
Zooo :shock: dat staat echt dik!!

Vette bak man ben benieuwd naar de dubbele pijp ;)

Groetjes,
Danny

Geplaatst: ma feb 06, 2006 8:54 pm
door flatliner
vandaag ff een paar foto's gekiekt...
jammer van het niet zo gek mooie weer, t was een beetje donkerbewolkt weer hier vandaag, maarja je ken nie alles hebben ;)

1tje van de voorkant
Afbeelding


1tje van 8ter
Afbeelding


en 1tje van schuin8ter 8)
Afbeelding


met drempels heb ik er af en toe best wel "last" van,
maar over het algeheel gaat het best als ik ze gewoon rustig (érg rustig :roll: ) neem... artemis zal denk ik wel begrijpen wat ik bedoel ;)

dvd is ook zo goed als ingebouwd, moet ik al1 nog ff een beetje mooi afwerken... binnenkort daar ook fotootje van 8)

gegroet
Léon

Geplaatst: ma feb 06, 2006 9:37 pm
door MoRaX
Kerel respect voor jou Rover! Ziet er erg strak uit!
Alleen blijft optisch vooral het een kwestie van smaak!

Ik zou zeggen: Lose the headlight-covers and de-orange them!

Denk zeker dat het je rover tengoede komt!!!
Maar over smaak valt nu eenmaal wel te twisten!