Geplaatst: wo jun 16, 2004 1:57 am
Yep .. die 
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/
Kwart over negen voor de betere activiteiten =]416sí señor schreef:En de stoel op 10 over 9? Als we toch in de tijden zijn![]()
Gr. Tomas
Striker schreef:10 keer? Dat is ook niet veel.
Sjonny blijf je altijd houden natuurlijk !!Striker schreef:Mmm, ik val geloof ik uit de toon met één hand op 9 uur en één hand op de armsteun.
Sommige mensen zijn ook niks gewendMista T schreef:In een nacht wel
Jullie zijn ook geen konijnen![]()
![]()