Pagina 3 van 3

Geplaatst: wo jun 16, 2004 1:57 am
door Järv
Yep .. die :mrgreen:

Geplaatst: wo jun 16, 2004 8:23 am
door Rob 416 Si
416sí señor schreef:En de stoel op 10 over 9? Als we toch in de tijden zijn ;)

Gr. Tomas
Kwart over negen voor de betere activiteiten =]

Geplaatst: wo jun 16, 2004 12:06 pm
door Mista T
Striker schreef:10 keer? Dat is ook niet veel :mrgreen:.
:mrgreen: In een nacht wel :mrgreen:

Geplaatst: wo jun 16, 2004 12:08 pm
door ironman
Striker schreef:Mmm, ik val geloof ik uit de toon met één hand op 9 uur en één hand op de armsteun :D.
Sjonny blijf je altijd houden natuurlijk !! :twisted:
Mista T schreef: :mrgreen: In een nacht wel :mrgreen:
Sommige mensen zijn ook niks gewend :rofl:

Geplaatst: wo jun 16, 2004 12:20 pm
door Mista T
Zoals die serveerster zei tijdens de Kartmeeting;
Jullie zijn ook geen konijnen :mrgreen: :mrgreen:

Geplaatst: wo jun 16, 2004 12:24 pm
door Järv
.. hahaha .... en daarna een rood hoofd van jullie opmerkingen daarop zeker :rofl: :rofl: