Pagina 3 van 4
Geplaatst: za mei 08, 2004 5:56 pm
door Mista T
DENNIS;
waar blijven die foto´s van je schade?? Ben toch eigenlijk wel benieuwd..
Geplaatst: za mei 08, 2004 7:29 pm
door Järv
Hijs nie helemaal duidelijk maar hiero :
Waar de kras zit is het flink gekraakt en ingedeukt + onder het knipperlicht staat het flink naar binnen (ophangpunt verrot)
Maandag ochtend komt de expert .... 'k hoop dat het duur wordt
Cheers,
Dennis

Geplaatst: za mei 08, 2004 9:13 pm
door Dennis
zo.....da's ook niet effe zachtjes gegaan ofzo, zo te zien

Geplaatst: zo mei 09, 2004 11:48 am
door CRualA
en Rover aan welke nieuwe voorbumper had je gedacht?
+foto natuurlijk

Geplaatst: zo mei 09, 2004 6:20 pm
door Järv
Delta 4 voor & achter bumper ..... wil, moet, hebben.

Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:02 pm
door CRualA
past die bumper van die 200 dan op uw 400??
Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:12 pm
door Järv
Nee .... maar ik bestel dan ook geen bumper voor een 200 maar voor een 400

Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:16 pm
door Anton
Maar hoe ziet ie er dan uit op een 400...

Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:17 pm
door Järv
... even goed

Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:20 pm
door Anton
In jouw ogen misschien wel, maar ik wil graag mijn eigen mening profileren.
Maar ik begrijp dat je daar dus geen foto van heb.

Geplaatst: zo mei 09, 2004 9:40 pm
door Järv
Hya Anton,
Dan zal je nog ff moeten wachten.
De enige 400 met die kit die ik ken moet nog gespoten worden ... en ik weet nog niet of de verzekering genoeg doekoe oplevert zodat ik m'n projectje kan beginnen.
Zodra ik mooie foto's gevonden heb laat ik je het weten.
Cheers,
Dennis

Geplaatst: zo mei 09, 2004 11:08 pm
door Foxtrot
Rover schreef:Delta 4 voor & achter bumper ..... wil, moet, hebben.

Brute schuiver, alleen dat gaas vind ik wat minder mooi (te licht(grijs)). Hoe wil jij dat aanpakken?
Geplaatst: ma mei 10, 2004 12:30 am
door 118GTR
DAMN Dennis, je huidige bumper is gewoon zeer beschaafd te noemen na dat ik dit zie.
wat vind je van zo'n bodykit btw:

Geplaatst: ma mei 10, 2004 3:58 am
door Skytiger
Das nou een kickah kit...
Ik vind hem nog niet eens zo lelijk.
Mag van mij wel. Lekker bruut.
Maar dit is voor een 200 coupe-serie.
Geplaatst: ma mei 10, 2004 7:10 am
door Järv
Foxtrot schreef:..........alleen dat gaas vind ik wat minder mooi (te licht(grijs)). Hoe wil jij dat aanpakken?
Door ander gaas te monteren
Maar eerst moet ik ff de verzekeringsexpert afwachten ... want misschien gaat het hele feest niet door en moetik het houden bij een orginele bumper.
118GTR schreef:...wat vind je van zo'n bodykit btw: .....
Wel gaaf ... maar die past niet op mijn auto
Cheers,
Dennis

Geplaatst: ma mei 10, 2004 8:41 am
door jan_dakpan
Met zo'n andere bumper kunnen die twee voorsplitters (linksvoor en rechtsvoor) wel behouden blijven?
Ziet er wel mooi uit zo'n bumper. Ben benieuwd hoe zo iets zal staan op een 400...