Pagina 3 van 8
Geplaatst: za jan 15, 2011 12:21 pm
door Gerald-17
ben benieuwt hoe dit eruit komt te zien

Geplaatst: za jan 15, 2011 12:23 pm
door Mink015
Anders ik wel.
Ik hoop maar dat ze um snel komen halen. Het is even wachten daar ze met een verhuizing bezig zijn.
Als he allemaal gebeurd is zullen er foto's en en rij verslag volgen.
Geplaatst: zo jan 16, 2011 3:04 pm
door Mink015
Nu maar hopen dar Rik niet meer op dit draadje reageerd omdat ie druk is met zijn verhuizing en me snel kan bellen: ik kom de bubble halen...
Geplaatst: zo jan 16, 2011 7:38 pm
door Rik
Hahah, klopt, erg druk. Spierpijn en hektiek al-om. Ik denk dat we donderdag zouden willen komen, maar ik bel je even zodra ik definitief iets kan afspreken.

Geplaatst: zo jan 16, 2011 8:49 pm
door Mink015
Jouw spierpijn is helemaal niets vergeleken met de spierpijn die ik ga oplopen door het vreugdedansje wat ik nu ga maken.
Geplaatst: zo jan 16, 2011 9:47 pm
door tomcat.t16
Mink015 schreef:Jouw spierpijn is helemaal niets vergeleken met de spierpijn die ik ga oplopen door het vreugdedansje wat ik nu ga maken.
lol
Geplaatst: zo jan 16, 2011 10:02 pm
door Johnny_D
Geplaatst: ma jan 17, 2011 8:26 pm
door matthias117
iemand gaat blij zijn
mag je ook filmpjes maken, ben wel benieuwd hoe hard hij van zn plaats gaat komen
alleen denk ik dat ie mischien wat last gaat hebben van ´torque stear`?
Geplaatst: di jan 18, 2011 8:57 pm
door Steven Rover
Hahahah dat weet ik wel zeker

De turbo coupe heeft er ook last van

Geplaatst: di jan 18, 2011 9:41 pm
door matthias117
ik weet dat ford het bij de allerlaatste focus RS opgelost had met een "revoknukle" dat valt vast niet op een rover te zetten ?

Geplaatst: di jan 18, 2011 11:27 pm
door Steven Rover
Geplaatst: za jan 22, 2011 12:43 am
door Mink015
Updateetje: as maandag 24 jan. wordt de auto opgehaald. Spannend.
Geplaatst: ma jan 24, 2011 10:55 pm
door Mink015
Update,
De auto is net opgehaald door Victor en Rik. Nu wil ik niet overdrijven maar...toen die gasten er naast stonden zag ie er al sneller uit.
Geplaatst: ma jan 24, 2011 10:57 pm
door Dr Doggystyle
Geplaatst: ma jan 24, 2011 11:50 pm
door Johnny_D
Mink015 schreef:Update,
De auto is net opgehaald door Victor en Rik. Nu wil ik niet overdrijven maar...toen die gasten er naast stonden zag ie er al sneller uit.
te laat, daar deed je het al

Geplaatst: di jan 25, 2011 1:32 am
door Silly CVT
Dus met een beetje geluk kunnen wij de turbo-bubble in levende lijve zien als we de meet @ Virid hebben...?
Nice!!!