Pagina 3 van 3

Geplaatst: zo nov 21, 2010 5:00 pm
door RobertD
Haha logisch eigenlijk :p dat wordt volgend weekend weer ff knutselen :)

Geplaatst: wo dec 01, 2010 6:19 pm
door RobertD
Ik heb de temp sensor ook aan het werkende gekregen :) de contactpunten even met wat schuurpapier schoongemaakt en hij functioneert weer als nieuw :)

Van mij mag er een slotje op :)