Geplaatst: zo jun 13, 2010 9:08 pm
Ik laat de mistlampkapjes voor wat het is: valt toch niet zo op.
De spiegels ga ik eerst goed glad schuren voordat ik ze spuit, daarna hetzelfde riedeltje als bij de kapjes: kijken hoe het dan word.
En de lampen haal ik er zaterdag af en dan kijken wat het beste werkt: remreiniger, acrysol etc.. Ook direct een ledstripje in de koplamp monteren.
Weer wat te doen
De spiegels ga ik eerst goed glad schuren voordat ik ze spuit, daarna hetzelfde riedeltje als bij de kapjes: kijken hoe het dan word.
En de lampen haal ik er zaterdag af en dan kijken wat het beste werkt: remreiniger, acrysol etc.. Ook direct een ledstripje in de koplamp monteren.
Weer wat te doen