Pagina 3 van 3

Geplaatst: zo jun 13, 2010 9:08 pm
door s1009550
Ik laat de mistlampkapjes voor wat het is: valt toch niet zo op.

De spiegels ga ik eerst goed glad schuren voordat ik ze spuit, daarna hetzelfde riedeltje als bij de kapjes: kijken hoe het dan word.

En de lampen haal ik er zaterdag af en dan kijken wat het beste werkt: remreiniger, acrysol etc.. Ook direct een ledstripje in de koplamp monteren.

Weer wat te doen :+

Geplaatst: zo jun 13, 2010 10:17 pm
door MARTIN
:mrgreen: mislampkapjes eens goed oppoetsen met een hele fijne polijstpasta en daarna in de was zetten.
het resultaal zal je verassen ;)

Geplaatst: zo jun 13, 2010 10:19 pm
door s1009550
@Marvon: oke, bedankt voor de tip. Is nog wel eens een keer te doen!