Geplaatst: wo jan 20, 2010 1:54 am
Verhaal klinkt een beetje wazig en ik zou er geen genoegen mee nemen. Waarschijnlijk dit of dat...JD schreef:nou, vandaag maar weer eens gebeld.
nokkenassensor en de lambda waren ook kapot.
gaat lekker![]()
maandag komen de onderdelen binnen en heb ik hem waarschijnlijk terug.
Wat er dus waarschijnlijk gebeurd is is dat tijdens het starten van die andere auto er een piekspanning in mijn auto terecht is gekomen en dat daardoor de boel bij mij opgeblazen is