Pagina 3 van 3

Geplaatst: wo jan 20, 2010 1:54 am
door tomcat.t16
JD schreef:nou, vandaag maar weer eens gebeld.
nokkenassensor en de lambda waren ook kapot.
gaat lekker :VerySad:
maandag komen de onderdelen binnen en heb ik hem waarschijnlijk terug.
Wat er dus waarschijnlijk gebeurd is is dat tijdens het starten van die andere auto er een piekspanning in mijn auto terecht is gekomen en dat daardoor de boel bij mij opgeblazen is :(
Verhaal klinkt een beetje wazig en ik zou er geen genoegen mee nemen. Waarschijnlijk dit of dat... :roll: maar gelukkig heb je hem weer in goede orde ontvangen :biertje:

Geplaatst: wo jan 20, 2010 1:50 pm
door JD
de uiteindelijke storing zat hem in de lambda.
En die heeft op 1 of andere manier de ecu op zn kop gezet / voor de gek gehouden.

Geplaatst: wo jan 20, 2010 6:52 pm
door tomcat.t16
Dat klinkt aannemelijker :D