Pagina 3 van 3
Geplaatst: di feb 17, 2009 5:59 pm
door aldo
standaard zit er een 48 mm (plastic) in en de 52 mm gasklep is van aluminium.
ik heb de mijne er door remco in laten zaten toen ik bij van noort was, en hij had er zelf geen zei tie.
@ mink015, ik denk dus dat ie er bij jou niet in zit, tenzij remco dat later toch nog gedaan heeft.
Geplaatst: wo feb 18, 2009 11:33 pm
door lex
klote man, Kut stad dat Delft, ga morgen maar met de fiets naar mijn werk op de TU dan kan de BRM in Den Hoorn blijven staan. de BRM staat namelijk nu op vi velgen met winterbanden. Ben je eigenlijk niet verzekerd voor dit soort dingen misschien het schadefonds ? Succes met het vinden van een paar andere wielen.
Geplaatst: wo feb 18, 2009 11:42 pm
door Dr Doggystyle
aldo schreef:standaard zit er een 48 mm (plastic) in en de 52 mm gasklep is van aluminium.
ik heb de mijne er door remco in laten zaten toen ik bij van noort was, en hij had er zelf geen zei tie.
@ mink015, ik denk dus dat ie er bij jou niet in zit, tenzij remco dat later toch nog gedaan heeft.
ik heb dr ook een 52 mm in zitten en in de 400 een 48mm plastic
gas blijft vaak hangen (de bekende kwaal van die plastic versie)
heb dr een andere voor liggen 48mm en 52mm ergens in mn garage
als ik em gevonden heb moet ik em maar eens een keer gaan inbouwen
Geplaatst: ma mei 18, 2009 8:36 am
door Dr Doggystyle
@mink015
kan het zijn dat je toevalling in maasdijk werkt ?
een vriend van me heeft daarzo eentje gespot,
zelfde als mijn VI maar de kleur van mijn 400 en ook angel eyes (heb je dat inmiddels er op zitten ?)
dacht gelijk aan jou vandaar mijn vraag