Pagina 13 van 13

Geplaatst: zo mei 01, 2011 10:43 am
door Järv
Als ik die gebruikscijfers zo lees krijg ik het idee dat jullie óf niet kunnen rekenen óf het stiekum iets rooskleuriger voordoen als dat het is :lol:

1:17 met 160km/h .... denk dat er heeeeel wat autofabriekanten dan zouden willen weten hoe je dat doet :lol:

Geplaatst: zo mei 01, 2011 10:36 pm
door jekvb
Järv schreef:
1:17 met 160km/h .... denk dat er heeeeel wat autofabriekanten dan zouden willen weten hoe je dat doet :lol:
Mee eens. :-)
Als ik netjes en vooral steady 120 kmpu rijd, dan heb ik 1:19, maar op alles wat ik sneller of wilder doe, verlies ik en dat is logisch. Die 1:17 bij 160 km/pu zal ik nooit halen.
Als ik 80 kmpu rijd, dan wordt -ie wel héél erg zuinig (1:24).
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn motor is getuned.

Geplaatst: vr mei 13, 2011 9:45 pm
door Pim
Hi,

Steevast tussen de 1:16,5 en de 1:17
Ok enige nuance dan. Ik houd namelijk een compleet logboek bij dus heb nog eens gekeken.

Steevast gemiddeld tussen de 1:16,5 en 1:17.

Bij lange ritten over vooral de Duitse Autobahn waarbij de snelheid tussen 140 en 160 op de teller ligt: 1:14,5. (zomer / hogere temperaturen en niet teveel spelen met het gaspedaal).

Blijft nog steeds niet verkeerd vind ik :)

Groet, Pim

Geplaatst: vr mei 13, 2011 9:51 pm
door bam
Op dit moment is het weer 7 liter per 100 km, maar dat komt omdat mijn brandstofhogedruk sensor weer een aansluitings overgangsweerstand heeft.

Net weer even schoongemaakt en gezorgd dat hij weer goed contact maakt.
Toch maar eens gaan solderen zoals Arjan al eens geroepen heeft.

Geplaatst: ma jan 02, 2012 11:28 pm
door arjan_m
Een leuk panorama-zoom-draai-rond-dingetje van een Roewe 750, of eigenlijk MG 750 zoals die in Chili verkocht wordt.

http://www.mgmotors.cl/panoramas/750/index.html