Pagina 2 van 3

Geplaatst: di sep 26, 2006 7:08 pm
door Willem
Ja dat kan ik me wel voorstellen! Bij welke tenten ben je allemaal geweest? Wij zijn toen bij de Hacker Festzelt geweest.

Geplaatst: wo sep 27, 2006 8:54 pm
door Willem
Zijn wij ook even geweest en dan bovenin (balkon) we hadden overigens een oranje lederhose aan van Bavaria :)

Geplaatst: do sep 28, 2006 1:23 pm
door gekske
Ik rij nu audi A3 al weer 7 maanden, sneller luxer etc maar toch mis ik mijn lieve 220tdic zo mooi rond en dat karakter krijg je nergens terug het is net als een mooie vrouw ik verdraai gewoon mijn hoofd als ik er één zie
damm ik stap straks maar weer in mijn A3 en vind troost als ik het gaspedaal indruk of mijn JBL surroundsystem beluister maar zo snel als ik het me kan veroorloven kop ik een ZR ofzo erbij gewoon de rover liefde wil ik erbij

Geplaatst: ma okt 02, 2006 11:57 pm
door HoRiZoN
ik heb ook al met veel verschillende wagens gereden en voor rond gekeken. toch kan ik nog geen afscheid nemen van mij rover :D ik blijf mooie commentaren krijgen en heb nog steeds bekijks ermee.... ookal vertrouwen sommigen mensen de rovers niet, toch kijken ze vaak met een jaloerse blik. geloof me... een golf is ook maar een golf, maar zeker nie mis... sucses ermee!

Geplaatst: di okt 03, 2006 8:53 am
door No Comment Boy
Eerste lange rit zit erop..

Best gezellig! Cruise Control is leuk :)

Morgen verlaging si :mrgreen:

Geplaatst: di okt 03, 2006 12:01 pm
door Jarno
No Comment Boy schreef:Eerste lange rit zit erop..

Best gezellig! Cruise Control is leuk :)

Morgen verlaging si :mrgreen:
dat vraagt dan wel om pics ;)

Geplaatst: vr okt 06, 2006 7:18 pm
door No Comment Boy
Afbeelding

Geplaatst: vr okt 06, 2006 8:12 pm
door tummeke
Hmm..Ik vind het toch heel wat minder speciaal dan een rover plat op zn buik...

Maargoed, met leuke velgjes enzo valt er zeker wat van te maken :)

Geplaatst: vr okt 06, 2006 10:48 pm
door artemis
Helemaal mee eens Tom ;)

Geplaatst: za okt 07, 2006 1:39 pm
door rover 216
Nice kevin ;)

Welke schroefkit zit eronder? FK? of terug KW?

Nog draad over of is dit het laagste?

Al een idee welke velge deronder kome? En de maat?

Is direct een ander zicht é, doe zo verder zou ik zegge... ;)

Succes ermee!

Geplaatst: za okt 07, 2006 7:00 pm
door No Comment Boy
Is V-maxx..

Ligt op het laagste. Ofwel moeten de hulpveren er onder uit.

Maar die bodemplaat hangt verdomd laag hoor :) . Momenteel vind ik hem zo laag genoeg :oops: .

Maar dat zei ik ook met de Rover in de tijd toen hij in het begin verlaagd was :).

Geplaatst: za okt 07, 2006 8:20 pm
door rover 216
No Comment Boy schreef:Is V-maxx..

Ligt op het laagste. Ofwel moeten de hulpveren er onder uit.

Maar die bodemplaat hangt verdomd laag hoor :) . Momenteel vind ik hem zo laag genoeg :oops: .

Maar dat zei ik ook met de Rover in de tijd toen hij in het begin verlaagd was :).
Nice :)

En is zeker laag genoeg ze, maar eens dat ge die hoogte weer gewoon zijt zal daar wel verandering in komen :p In de mate van het mogelijke natuurlijk ;)

Amusement dermee ;)

Geplaatst: wo okt 11, 2006 6:42 pm
door gekske
die bodem plaat (althans bij een diesel) die raak je na verloop van tijd toch kwijt. Gemiddeld is het een golfje IV waar die of los hangt of er helemaal onderuit vliegt net als je achterlichten die regelmatig kapot gaan overigens.

verders leuke auto

Geplaatst: zo okt 15, 2006 6:49 pm
door No Comment Boy
Nog een fototje van de weekendkar:

Afbeelding

Greetzz
Kevin

Geplaatst: za nov 18, 2006 3:27 pm
door Jarno
van horen zeggen steken er nu Audi A8 velgen onder??
(van Nico met zn blauwe saxo)

Geplaatst: zo nov 26, 2006 11:41 pm
door No Comment Boy
Jups:

Afbeelding

Afbeelding

Nico met zijn Blauwe Saxo?

De Polo staat ondertussen te koop..
Ik heb iets nieuws voor in het weekend te knallen :P :

Afbeelding

Greetzz
Kevin