Pagina 2 van 2

Re: kilometers en more

Geplaatst: za aug 13, 2005 11:19 am
door Jmrules
hsrico schreef:wat is een normaal gebruik van deze wagen.
Rover 420 si.
het lijkt alsof hij ZUIPT :cry: ik kan net 450 km rijden op een volle tank.
IK RIJ NORMAAL dus daar zal het niet aan liggen.
ik heb vandaag getankt maar 25 liter en ik zal u alleen snel op de hoogte houden hoeveel ik kan rijden ik hoop niet dat het 1 op 10 is.
PICS are in de maak.

oja, op autobléh...nl kwam ik "mijn"wagen tegen en hier staat dat de SI alleen in 1997 gebouwd is en de SLI tot 1999, mmmmmmmmmm?
Check even je topic "Verbruik!!!!!!" want daar heb ik een uitgebreide reactie gegeven. De samenvatting daarvan is: Ja hij rijdt gemiddelt 1:10 tot 1:11 maar wat verwacht je dan van een dik 2 liter blok :twisted: Kortom: drinkt lekker door maar dan heb je ook wat. Kleine tip: Tank eens 98 ipv 95 want die van mij rijdt aanzienlijk beter en zuiniger op
98 :?

EDIT: Op www.autoweek.nl vind ik gemiddeld 8,6 liter per 100 km en dat komt neer op 1:11,6. Die van mij redt gemiddeld 1:11,5 dus klopt als een bus. Dat van 1997 is een typefout want ze zijn wel degelijk tot 99 gemaakt.

Geplaatst: za aug 13, 2005 1:40 pm
door hsrico
heb ik al gekeken,
thankzzzzz :D

foto's

Geplaatst: za aug 13, 2005 3:05 pm
door hsrico
niet om het 1 of ander, mare de foto's ben er aan bezig maar krijg ze niet op de site?? :evil:
komt da??snap nie :?: :?: :?:

Geplaatst: za aug 13, 2005 3:09 pm
door Anton
Kijk hier eens. Staat uitgebreid omschreven hoe je foto's op het forum kan plaatsen! ;)

boxen

Geplaatst: zo aug 21, 2005 9:41 pm
door hsrico
Ik zag OOIT de maten staan van de front en rear boxen, maar kan het nergens meer terug vinden op MR-R.nl
kan iemand mij helpen???

greetzzzzzz




rover 420SI