Pagina 2 van 3
Geplaatst: di jan 11, 2005 7:31 pm
door Dennis
jan_dakpan schreef:
jah idd....gaat ie het jatten en meteen de volgende dag op internet aan bieden...Triest....
't valt dan nog mee dat het niet op bestelling gebeurt..

Geplaatst: di jan 11, 2005 8:24 pm
door klaas
Wa'n klojo zeg. Zoiets doe je toch niet, maar is mij ook al overkomen, logo van m'n wieldop gejat(stond in slechte wijk; blij dat de wielen er nog onder

)
Sloperij gaan, scheelt gezeik.
Klaas
Geplaatst: di jan 11, 2005 10:44 pm
door Sander02
Ok ik heb ff wat reply's gewist. Er zijn inmiddels stappen ondernomen.
Ik hou jullie op de hoogte. Alvast erg bedankt voor het wijzen op die advertentie.
Groet,
Sander
Geplaatst: di jan 11, 2005 11:19 pm
door jan_dakpan
Nou succes! Ik hoop dat zo'n loser eens aangepakt wordt. Maar het nederlands rechtsysteem kennende
igg succes gewenst

Geplaatst: di jan 11, 2005 11:57 pm
door Ewout
Geplaatst: wo jan 12, 2005 12:15 am
door tummeke
Hou ons goed op de hoogte!
Ben benieuwd

Hoop dat je em er flink bijnaait!
En geen dank

Geplaatst: wo jan 12, 2005 12:34 am
door marsrover
Succes!

Geplaatst: do jan 13, 2005 3:22 pm
door tummeke
Hey hoe is t nu verder gegaan met deze zaak?
Enne Victor, ik ben ook wel goed gelovig, maar je moet altijd zulke mogelijkheden onderzoeken vind ik.. Als zo iemand aangepakt kan worden is dat alleen maar positief.. Heeft ie niks verkeerds gedaan, gebeurd er ook niks..
Maar het is wel heel toevallig dat hij ook uit Zuid-Holland komt, en het logo precies rond dezelfde dag is geplaatst als dat het logo van Sander gejat is.. Plus hij komt ook nog van een achterklep..
T is allemaal een beetje té toevallig..
Geplaatst: do jan 13, 2005 5:02 pm
door Järv
.... en? ... is 't 'm? ... moet er een knokploeg die kant op?
... ik heb echt een bloedhekel aan die embleemjatters ... dus als ie hulp nodig hebt
Cheers,
Dennis

Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:20 pm
door Ewout
Inderdaad............. vertel........... al wat meer bekend

Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:41 pm
door Sander02
Hoi,
Ik ben er in iedergeval niet heengegaan.
Ik ben ff advies wezen inwinnen bij de Politie en het eerste wat ze vroegen was of ik de diefstal al had aangegeven. Ik had daar niet aangedacht en heb het gelijk maar gedaan. In die aangifte is ook het verhaal opgenomen van die persoon die ze via internet verkoopt.
Ze hebben van mij kopieen van de advertenties gekregen en ook de naam en adresgegevens.
Geen idee wat ze ermee gaan doen. Andere mensen moeten namelijk ook aangegeven dat hun logo's gestolen zijn. Maar misschien dat ze zowiezo iets gaan doen??????
Maar het was in iedergeval wel toevallig, dat die gene ook gewoon in Alphen a/d Rijn woont.
Voor mensen die nog een logo willen. Ze kosten nu maar 5 euro en 40 cent!!!!. De roverman zelfs zei ook van zo das goedkoop geworden.
Die gene op internet bied het Rover embleem voor 15 euro aan.
Dat ga ik hem ook melden als reden dat ik niet meer langskom.
Mocht de gene die de emblemen verkoopt dit lezen, dan excuses als er helemaal niks aan d ehand is, maar je moet begrijpen dat het een beetje verdacht lijkt. Zeker voor iemand waarvan een embleem gestolen is.
Sander
Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:43 pm
door tummeke
Hmm.. Schot in de roos dus die advertentie..
Té toevallig dat ie ook in Alphen woont.. Benieuwd wat de politie er nu mee gaat doen
Gelukkig dat je logo niet zo duur is ook!
Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:47 pm
door Striker
Dat hij in Alphen a/d Rijn woont is niet toevallig lijkt me zo. Dat iemand de advertentie op Marktplaats tegenkomt, dat is toevallig. En het lijkt ook niet verdacht, het
is verdacht.
Maar wanneer ga je er langs?

Je hebt blijkbaar z'n adres, dus wat let je om er wat ramen in te gaan gooien (om mee te beginnen) ?
Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:48 pm
door Sander02
Hee er wordt al gereplyed als ik m'n post nog aan het aanpassen ben
en hij is weer mooi met dat splinter nieuwe logo!!. Ik heb gelijk de auto maar ff gewassen

Geplaatst: vr jan 14, 2005 6:53 pm
door tummeke
Dat ik em tegen kwam was niet zo toevallig striker

Ik zoek elke paar dagen op marktplaats op rover en mg onderdelen.. En toen ik op t forum las van t logo, en t op marktplaats ook zag ging er een lampje branden :P
Ik ben altijd op jacht naar onderdelen

Geplaatst: vr jan 14, 2005 7:15 pm
door mihai12move
Sander02 schreef:
Voor mensen die nog een logo willen. Ze kosten nu maar 5 euro en 40 cent!!!!. De roverman zelfs zei ook van zo das goedkoop geworden.
Kan je mij ook vertellen waar je de logo's voor deze prijs kan kopen? Ik moet er namelijk ook eentje hebben.
Alvast bedankt.