Pagina 2 van 3
Geplaatst: di jan 18, 2005 6:16 pm
door jan_dakpan
hij moet hem nog spuiten idd. Hij is ook nog niet thuis. Gaat eerst ff bij mij lang

Geplaatst: di jan 18, 2005 6:22 pm
door Gerald-17
Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:55 am
door feddesman
Zo lekker ritje gehad vandaag eerst Den Haag - Hannover toen Hannover -Drachten(jan dakpan) en als laatst Drachten- Den Haag.
De km's zitten dan lekker in de benen maar het waren leuke km's .
De spoiler kit is helemaal nieuw dus moet nog gespoten worden .Dit alles gebeurd pas als ik me nieuwe ultra spiegels binnen heb kan alles in 1 keer.morgen laat ik wel wat foto's zien van de ongespoten spoilers.
Geplaatst: wo jan 19, 2005 12:32 pm
door RoverTuner
Hi @ all i'm new here !!
Sorry that i can speak only german or english!
The kit of FEDDE come from me!
I hope all is ok?!
I drive more frequently to the netherlands,...and bring spoiler with me!
Who wants to have such a kit ???
thx
Geplaatst: wo jan 19, 2005 12:37 pm
door feddesman

he what are you doing

.
I want to be the only one with the cadamuro kit!!!!!!!!!
Geplaatst: wo jan 19, 2005 12:58 pm
door tummeke
Haha fedde.. Je mond voorbij gepraat? :P
Hij heeft je er een beetje bijgelapt zo te zien

Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:09 pm
door feddesman
ja blijkbaar hij zag met kentekenhouder dusss.Als iedereen maar weet dat het niet orgineel cadamuro is .
Het gewoon uit een mal nagemaakt en er zit geen montagemateriaal bij.Ik laat nog wel weten of het gewoon gelijk past.
Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:15 pm
door tummeke
Tuurlijk.. Maar dat is ook niet zo'n probleem als het gewoon van goede kwaliteit is, en t goed past..
Wel slim van em

Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:18 pm
door Gerald-17
RoverTuner schreef:Hi @ all i'm new here !!
Sorry that i can speak only german or english!
The kit of FEDDE come from me!
I hope all is ok?!
I drive more frequently to the netherlands,...and bring spoiler with me!
Who wants to have such a kit ???
thx

maar wel handig!
sehr shön, haben Sie auch nog aktionen für MK2 Rover's?
Grusse, Gerald.
Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:18 pm
door feddesman
ja blijkbaar hij zag met kentekenhouder dusss.Als iedereen maar weet dat het niet orgineel cadamuro is .
Het gewoon uit een mal nagemaakt en er zit geen montagemateriaal bij.Ik laat nog wel weten of het gewoon gelijk past.
Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:20 pm
door Gerald-17
ojah, Fedde, LIVE PIC'S!!

Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:25 pm
door feddesman
nog ff ni lig lekker in me bedje
Geplaatst: wo jan 19, 2005 1:28 pm
door Gerald-17
haha als je eraan toe bent !! WE LOVE PIC'S!!
maargoed dat hoeven we je niet uit te leggen heh
Geplaatst: wo jan 19, 2005 2:14 pm
door feddesman
kindertjes die vragen worden overgeslagen.
Geplaatst: wo jan 19, 2005 6:12 pm
door Järv
.. "
over"
geslagen ? .... oh? ... ik dacht "
inelkaar".....

Geplaatst: wo jan 19, 2005 6:45 pm
door feddesman
Ja liefst wel maar dan gaat ie huilend naar ze mamma.En laten we dat lieve vrouwtje met rust laten die heeft het al moeilijk met zo'n zoon.