Ik wil GAAS

414 416 418 420 45
Ewout

Bericht door Ewout »

Gister ochtend zag ik ineens een plasje onder m'n auto liggen, ff kijken en ja hoor koelvloeistof....... blijkt dat m'n waterpomp naar de klote is gegaan :evil: :evil: :evil: Dus hoppa weg leuke ideeën voor m'n auto, heb dus weer de hoofdprijs moeten betalen voor een waterpomp, en gelijk ook maar ff distributiriem laten doen. GVD :evil: :evil: :evil: arrrrg

Moest ik ff kwijt

Mzzls
marsrover

Bericht door marsrover »

Ik vind zo'n groot stuk gaas op een auto zoooooooo lelijk!! echt....

kijk een beetje gaas tussen happers e.d. vind ik nog wel oke, maar zo'n hele voorgrill?? bahhh.... sorry dat ik het zeg hoor, maar standaard ziet et er veeel beter uit..
Ewout

Bericht door Ewout »

marsrover schreef:Ik vind zo'n groot stuk gaas op een auto zoooooooo lelijk!! echt....

kijk een beetje gaas tussen happers e.d. vind ik nog wel oke, maar zo'n hele voorgrill?? bahhh.... sorry dat ik het zeg hoor, maar standaard ziet et er veeel beter uit..
Hoef je geen sorry voor te zeggen, ik vroeg juist om meningen ;)
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Ok, ieders zijn mening.
Maar ik vind de originele spijltjes ook een beetje goedkoop lijken.
Als dit nu echte metalen spijltjes waren die tussen de rand zitten gesoldeerd, dan was het echt klasse geweest.
(helaas is ook de rand niet wat het lijkt)
Maar helaas is het gewoon een grijs gespoten stuk plastic.
Zelfs niet eens chromekleurig.

Dus vind ik dat BRM of ZR gaas o.i.d. echt wel mooi.
Kun je ook gelijk van de voorkant zien dat er iemand in rijdt, die de auto (ook) als hobby heeft, i.p.v. puur van A naar B.

Anders ziet de auto er van voren zo 'standaard' uit.

Gr.
marsrover

Bericht door marsrover »

Kun je ook gelijk van de voorkant zien dat er iemand in rijdt, die de auto (ook) als hobby heeft, i.p.v. puur van A naar B.
das ook wel zo, maar vind et net een soort kippenhok lijken als dat gaas erop zit. ik vind t net zo'n wannabe raceauto lijken... (het past niet op zo'n "sjieke" auto als Rover... dan zou ik wel wat anders kunnen bedenken ipv racegaas. (bijv. spoilertje achter :lol: )
eggbert

Bericht door eggbert »

ik vind dat als je het puur sjeik wilt houden (wat bij rover zeker kan) dan doe je al teveel met een spoiler ...
Plaats reactie