Bumpertje gespoten

414 416 418 420 45
Ewout

Bericht door Ewout »

MBquart dat is toch geen auto audio :?: of heb ik dat mis

en welke hu van alpine dan :?:
Dennis

Bericht door Dennis »

MBQuart maken inderdaad ook home audio, maar ook autospul :)

en dit is de HU:
Afbeelding :)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

tering wat een knoppen festein
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Ewout

Bericht door Ewout »

Netjes daar kan je goed mee vooruit, is dat soms deze?

CDA-9812RR MP3/WMA

Tuner/ CD unit met helder multicolour verlicht afneembaar front-display
MP3, CD-R en CD-RW weergave
Ai net compatibel
i-personalize
Bass engine plus
4 x 60W vermogen
3 x pre out, waaronder 1 x 4V sub out
CD wisselaar control
Tel. mute
Afstandsbediening bijgeleverd
(adviesprijs € 449,00)
Dennis

Bericht door Dennis »

klopt, dat is ie :)

Trouwens ook in zilverkleurig met blauwe knoppen verkrijgbaar, dan heet ie RB op het eind :)
Dennis

Bericht door Dennis »

118GTR schreef:t*r*ng wat een knoppen festein
hmm...ja, als er dan een knoppie kapot is heb ik er nog genoeg over :)
Ewout

Bericht door Ewout »

dan zou ik maar met die rode knoppen nemen past beter bij je interieurverlichting
Dennis

Bericht door Dennis »

Ewout schreef:dan zou ik maar met die rode knoppen nemen past beter bij je interieurverlichting
is ook gebeurd, want hij ligt al een week of 2 hier thuis 8)
Ewout

Bericht door Ewout »

oohw maar kan je het zelf niet inbouwen dan? echt niet zo moeilijk hoor. Kost alleen wat tijd
Dennis

Bericht door Dennis »

als het alleen de radio was lukte het nog wel (alhoewel het echt driedubbel k*t is, want dat gat waar die in moet is niet groot genoeg voor de kabeltjes en zo...dus tja...), maar wat het inbouwen van de rest betreft, dat heb ik nog nooit gedaan, dus wilde het toch liever met hulp & toezicht doen :D
Om een voorbeeld te noemen...ik had er zelf nooit aan gedacht om te zorgen dat er een afwatering boven de speakers in de deur zou moeten zitten / komen.....dus tja...wat zal ik zeggen.... :lol:
Ewout

Bericht door Ewout »

ach ja als dat je probleem is een afwatering houd alleen maar in een stukje plastic boven je speakerframpje maken, origineel heeft het niet eens dus is echt niet noodzakelijk omdat als er water in je deur zou lopen het via je raam naar beneden druipt dus komt niet tegen je speaker. En een deurpaneel helemaal vochtvrij te maken lukt toch niet dus.

Maar was je echt van plan om het door een inbouwcentrum te laten doen dan? dat gaat knaken kosten
peter3
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door peter3 »

Ach op het forum zijn er zat die willen helpen.
Hoeft dus niet door een inbouwcentrum te gebeuren. :twisted:
de 3e reist deze jongen af naar Dennis.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
Dennis

Bericht door Dennis »

Ewout schreef:ach ja als dat je probleem is een afwatering houd alleen maar in een stukje plastic boven je speakerframpje maken, origineel heeft het niet eens dus is echt niet noodzakelijk omdat als er water in je deur zou lopen het via je raam naar beneden druipt dus komt niet tegen je speaker. En een deurpaneel helemaal vochtvrij te maken lukt toch niet dus.
ehhm..

Ik weet niet hoe het bij de rover zit, maar er zijn auto's genoeg die het wel hebben..dus zal het ook best ergens voor dienen, nietwaar? ;)

Wat ik hier alleen mee aan wilde geven, is dat ik "bang" ben het een en ander over het hoofd te zien (bijvoorbeeld die afwatering dus) waardoor het 1 en ander weleens in de soep zou kunnen gaan lopen :D
Ik ken mezelf.....laten we het daar maar op houden ;)

Ik heb er ook aan gedacht inderdaad om het bij een inbouwcentrum te laten doen...die hebben de kennis en het gereedschap, dus zou wel handig zijn.
Kost knaken inderdaad maar dan heb je ook wat..

Nadeel is dan alleen dat als er iets is of ik wil iets veranderen, dat ik zelf dan NOG niet weet hoe het allemaal zit...en daaruit voortvloeiend is het dus zo dat peter3 3 juli afreist naar het brabantse land :lol:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ewout schreef:het dubbelvouwen van kentekenplaten heb ik wat op gevonden.

Gewoon bij de gamma van dat dubbelzijdige 50 kg tape halen je nummerbord er mee vastplakken, krijg je geheid niet los (alleen wel lastig als je je nrbord er zelf af wil halen).
Breek me de bek niet open :evil:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Dennis

Bericht door Dennis »

ervaring mee? :lol:
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

Ja, ik heb een half jaar met lijmresten op m'n kentekenplaat gereden, nadat ik met dubbelzijdig tape (en was zelfs maar de 25kg uitvoering :) ) m'n FancyPlates erop had geplakt, dat spul ging er echt niet vanaf (in tegenstelling tot de gele verf van de kentekenplaat :P ). Ik heb uiteindelijk maar nieuwe kentekenplaten gekocht :?.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Plaats reactie