Pagina 2 van 2
Geplaatst: do jun 10, 2004 8:26 am
door ironman
Ja sommige mensen houden ook geen rekening met anderen !!
Geplaatst: do jun 10, 2004 11:07 am
door feddesman
ze kiezen er zelf voor om dat werk te doen

Geplaatst: vr jun 11, 2004 3:07 pm
door feddesman
Geplaatst: vr jun 11, 2004 3:30 pm
door Striker
Ja, ik denk inderdaad ook dat het dat betekent :P.
Geplaatst: vr jun 11, 2004 4:09 pm
door Mista T
DAt is wel snel hoor, vanochtend op MSN zei ik het je toch dat de kans erwas...
Dus je hebt die mensen gelijk moeten afzetten bij het ziekenhuis met hun hernia....
Ach ja... Vanavond gaat mn KAtvervanger eronder

Geplaatst: vr jun 11, 2004 4:25 pm
door feddesman
Geplaatst: vr jun 11, 2004 6:04 pm
door ironman
feddesman schreef:ik weet niet wat me moeder met ze gedaan heeft

Ik hoop voor hun dat ze hun een bak koffie heeft aangeboden voor het sjouwen hahaha
Geplaatst: vr jun 11, 2004 6:09 pm
door feddesman
ik hoop zeker dat ze het daar bij hebben gelaten
