Goedkoopste manier motor tunen?
-
anoniem351968
-
anoniem351968
-
anoniem351968
De originele die snel kapot gaat is 12 euro
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001093
De 2005 versie is 23 euro per stuk maar dat gaat me wat te ver zeg maar ik ga wel naar de sloop
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001093
De 2005 versie is 23 euro per stuk maar dat gaat me wat te ver zeg maar ik ga wel naar de sloop
-
anoniem351968
Ik heb vandaag gratis de uitlijning van mijn auto laten controleren en de voorwielen staan iets meer naar binnen toe /--\. Ze zeiden dat daardoor mijn banden ongelijkmatig gingen slijten en dat ze wat meer sporen gingen zoeken. Maar het was 0.20 graden ofzo ik vond het zo een klein verschil dat ik hem maar niet heb laten uitlijnen. Ik bedoel als ze naar buiten staan \--/ vind ik het kwalijker maar als ze naar binnen staan dan kun je juist wat sneller sturen dat is niet zo erg lijkt me. Maar goed ik vond het nog steeds raar dat mijn auto iets meer naar links stuurt dan naar rechts en ze konden geen speling vinden op de stuurkogels. Maar ik wist wel dat er wat speling in het stuurhuis zelf zat dus volgens mij heeft uitlijnen helemaal niet zoveel zin. Maar nu ik weet dat ze 0.20 graden naar binnen staan kan ik ze toch best zelf een beetje bijstellen?
- Johnny_D
- MG-R Freak
Zal ik je maar even uit het donker helpen dan.
Het fijt dat je auto naar 1 kant trekt komt door dat verschil.
En ja je zou het zelf kunnen verhelpen, mits je daar het juiste gereedschap voor hebt. Wat denk ik niet zo is. Dus die ja is in jou geval een nee.
Even in het kort. Laat de boel dus inderdaad uitlijnen.
Het fijt dat je auto naar 1 kant trekt komt door dat verschil.
En ja je zou het zelf kunnen verhelpen, mits je daar het juiste gereedschap voor hebt. Wat denk ik niet zo is. Dus die ja is in jou geval een nee.
Even in het kort. Laat de boel dus inderdaad uitlijnen.
-
jmdr
beste anoniem,
ik ben geen tuner, ik hou ervan om de auto orgineel te houden.
wel weet ik, dat als je iets wilt bereiken, of iets wilt behouden, dat vaak geld kost. tunen is hobby en hobby kost geld.
mijn advies, doe het goed of doe het niet. je hebt zat andere punten van verbetering aan je auto, pakt dat eerst aan, verdere upgaden komt later dan wel.
als je het geld er niet aan uit wilt geven, wat ook begrijpelijk is, ga dan geen geld investeren in een auto waar je toch niet mee verder wilt, spaar dan voor een auto die in jouw ogen wel de moeite waard is.
m.v.g john
ik ben geen tuner, ik hou ervan om de auto orgineel te houden.
wel weet ik, dat als je iets wilt bereiken, of iets wilt behouden, dat vaak geld kost. tunen is hobby en hobby kost geld.
mijn advies, doe het goed of doe het niet. je hebt zat andere punten van verbetering aan je auto, pakt dat eerst aan, verdere upgaden komt later dan wel.
als je het geld er niet aan uit wilt geven, wat ook begrijpelijk is, ga dan geen geld investeren in een auto waar je toch niet mee verder wilt, spaar dan voor een auto die in jouw ogen wel de moeite waard is.
m.v.g john