Geplaatst: di jul 17, 2012 8:12 am
Ik probeer E10 gewoon altijd te mijden. Helemaal met oudere motoren, maar ook met nieuwere motoren. Dingetje is alleen dat we al een stuk langer op E10 rijden dan echt duidelijk is.
Dé MG-RoverClub voor MG's en Rovers van na 1990 (ouderen ook welkom)
https://mg-r.nl/forum/