Pagina 2 van 2

Geplaatst: di jul 17, 2012 8:12 am
door Rik
Ik probeer E10 gewoon altijd te mijden. Helemaal met oudere motoren, maar ook met nieuwere motoren. Dingetje is alleen dat we al een stuk langer op E10 rijden dan echt duidelijk is.